2009. március 2., hétfő

2009-03-02

Egy fél óra alatt lenyugodtam, de igazán. Összeszedtem magam, és elhatároztam, hogy játszok fél 7-től a $10+1$-es Bodog 1500$ garantáltján.

Leültem fél 7-kor és jól játszottam. Csak erre az egy tornára figyeltem, koncentráltam, néztem azokat a leosztásokat is, amikben nem vettem részt. Az asztalomnál ülőkről kialakult bennem egy kép, tényleg tudtam hogy ki, hogy játszik, ki a feszes, ki az agresszív. A 150 emberből olyan 40-en voltunk, 18 fizet. Összesen egy AKs-em, valamint egy QQ-m volt, ami említésre méltó, valamint 65-tel kifizetettem egy sort allinig. Tényleg nem volt igazán több lehetőségem, egyetlen páromhoz sem jött set. Így átlag alatt voltam, kaptam egy KK-t, amivel egy allinnel átlag fölé kerülhettem volna. UTG+1-ből jött egy két BB-s emelés, egy megadás, mondom tökéletes. Ezért emeltem csak 5 BB-ig, nem akartam elüldözni őket, egy tornán muszáj ilyennel minél többet kihozni a party-ból Erre jött elölről egy allin, egy picit nagyobb stackkel mint az enyém. Középen dobás, én pedig vígan betolom királyaimra az összes zsetonom. Ellenfél mutatja az AA-t. Értitek?

Most már tényleg olyan érzésem van, mintha valaki elhatározta volna, hogy "Tomikám, ba**hatod, hogy játszol, te márpedig akkor sem fogsz nyerni, ha belerokkansz!!!" Ez a február - illetve most már március is - egyszerűen félelmetes. Több mint 1 hónapos bad beat széria. Iszonyatos.Valahogy most már ideje lenne kikeveredni valahogy belőle...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése