2009. március 2., hétfő

2009-02-27

Na, tegnap csak nem került sor a pókerezésre, néztem viszont Fringe-et, Lostot, valamint Beával Two and a Half Mant.

Fringe 14. rész: über táp, a sorozat kapott egy akkora csavart, hogy lefordultam a székről. Itt valami lostszerű készül, ami jó jel. Hétről hétre egyre jobb és jobb részek érkeznek, kár hogy most van majd' két hónap szünet. Viszont annak, aki még nem kezdte el, épp elég idő, hogy most bepótolja a lemaradását. :)

Two and a Half Man: Mivel kis szünet van a How I Met Your Motherben, így kerestünk valami 20 perces sitcomot Beával, egész jó, Charlie Sheen poén benne, bár még nem láttunk túl sok részt. :) Azért a HIMYM ezerszer jobb.

Lost: :-O Ezt már többször leírtam. Alázás. Alázás kérem szépen... Szétzúz mindent. Ez az, amit szvsz már nem lehet elrontani, a részek csak jönnek szépen sorban, a rajongók pedig elismerően bólogatnak és követelik, hogy legyen újra szerda (vagy éppen nálunk csütörtök) este. :)

Ma reggel kikísértem Beát a buszmegállóba, majd visszajöttem pókerezni, itthagyta nekem a laptopját Picim. :)
Egyelőre olyan 1,5-2 órát grindoltam Red Staron 4 SH asztalon, nyertem 30$-t, plusz kaptam megint 10$ bónuszt is, valamint két gold card is besikeredett.
Ma még sokat fogok játszani előreláthatólag, most is láttam olyan handeket hogy... Szerencsére egyelőre engem elkerültek, tartsák is meg eme jó szokásukat.

Tegnap a dota meccset nyertük, bár csak egyet tudtunk lejátszani, mivel az ellenféltől egy ember nem ért rá másodikra (ez az egy is 70 perces volt, valamint 2 óra, mire összejött a csapat, illetve megvolt az infrastruktúra...). Szoros volt, de ilyenkor valahogy mindegyikünk jobban játszik, legközelebb lehet, hogy ventrilózni is fogunk mint a többi csapat. :D

Jaj, azt elfelejtettem mondani, hogy miközben játszottam, végig zenét hallgattam, rájöttem, hogy valszeg ezt a szokást meg fogom tartani, amikor persze a környezet lehetővé teszi. :) Hihetetlen, kapaszkodjatok meg, de nem mindenki szereti a rockot... :-O
Most hívta fel tesóm tegnap a figyelmem a Red nevű zenekarra, letöltöttem Bea gépére, úgyhogy most zúzás megy. :) Ajánlom mindenkinek, aki szereti a Nu Metalt, keresztény rockot (na, erről nekem is egy furcsa előítéletem volt, amíg nem tudtam, hogy pontosan mit is takar ez, de aztán tesóm megmutatta a Demon Huntert ;) ), mert ez üt tényleg. :)

Na, majd még jelentkezek, remélem ugyanilyen pozitív hangvételű posttal.
Mosolygós, vidám napot Mindenkinek! ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése