2009. március 30., hétfő

2009-03-22

Vicces dolog ez a póker. :)

Amikor az ember úgy érzi, hogy messze a legjobb teljesítményt nyújtja az utolsó 3 napban (sőt, akár egész hónapban...) , és az első 2-ben nyert, akkor azt lehetne várni, hogy még többet nyer. Nos nem. :)
A mai session 347 handje -22,75$-t jelent a bankrollomnak. Ez rosszabb napon így NL10-en szerintem simán lehetett volna akár -70-80$ is, de mint mondtam, szerencsére ma kifejezetten jól játszottam. De hát a mutogatnivaló handek nem igazán voltak a segítségemre.

Nos, először is egy szimpla 3 outos, 24$-os pot Bodog módra. J magas flopon allin, nálam AJ, ellenfél KJ. Kérdezhetitek, hogy ez hogy történhetett, nem mondom, bátor megadás volt részemről, de az ellenfél alapján is mérlegeltem, volt egy backdoor flush az ászomhoz, meg úgy az egész szituáció. Lehet mondani, hogy hibás a megadás, de valahogy, amikor ilyen MerACE callt tolok egy ilyen fura overbet allinre, akkor kb. 10-ből 1-szer vagyok hátrányban, szóval nem ezzel van a baj, hanem azzal, hogy a riveren jön a K. És hát... ez egy 24$-os potnál nálam bizony bad beatnek számít. Flopon 88%-om volt ellene, mikor megadtam az allinjét, turn után pedig 93%. Nem elég.

2. handben nálam AcKc volt, ellenfélnél QhTh. Ő emelt, én megadtam, mostanában pozícióból nem igazán emelek vissza AK-val, ezek ellen az ellenfelek ellen nem akarom ilyenkor hízlalni a potot, flop után viszonylag könnyen lehet tudni, mivel állunk szemben, és mi lenne a helyes. Legtöbbször legalábbis. :) Nos itt egy QcKs6s flop jött. Itt 81%-om van ugyebár. Ezután jött egy Jd, és itt mentünk allin, de itt már csak 79,5% esélyem volt ellene, és jött is a river 9. Ez egy 15$-os potocska volt.

Sikerült még buknom egy 28$-os potot AJ-val 85JJ7 boardon, T9 volt az ellenfélnek, adogatta az emelést (3/4 pot végig), és jött neki, egyem a szívét. :)

Ezen kívül volt még egy csúnya 10$-os pot az előző QT-s csávó ellen, ahol AQ pf raise nála OOP call J8o-val. Ezután checkel a Q83 flopon, én viszont emelek 3/4 potot, amit ő ad. Turn 8. Checkel, én is. River J. Emel 3$-t, ami majdnem potnyi, de hát megnézzük... :)

Amúgy vicces, hogy az a gyerek, aki behúzta ellenem a K-t az első ismertetett handben, mindösszesen 2 handdel később Q6-tal flopolt QQ3-at 33 ellen, és riveren kapott még egy Q-t. :D Szóval találkoztam a mai Bodog kiválasztottal is. Egyszer viszont már szeretnék én is az lenni! :)

Nagyjából ezek után úgy éreztem jobbnak, hogy abbahagyom mára, mert nem tudnék tökéletesen játszani. Szóval nem szórom inkább a pénzt. :)
Ettől függetlenül rendben volt ez a session, nem csináltam érzésem szerint semmi különösebb hibát, ez a pár peches leosztás meg... hát megtörtént, ez van. Majd legközelebb jobb lesz.

Reggel 6-kor kelés és irány Miskolc, úgyhogy most alvás! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése