2009. március 30., hétfő

2009-03-11

Az 5 napos kihagyás alatt mindig időben feküdtem le, úgyhogy most igazán koncentráltan tudtam leülni játszani. 1,5 óra után én hülye azt hittem, hogy tényleg nyerőben hagyhatok abba végre egy sessiont. De hát persze, hogy nem. :) 413 hand alatt -14,35$.

Feszesen játszottam, nem nagyon voltak felesleges move-jaim, úgyhogy most 6 handet szeretnék ismertetni. (lehet, hogy mégsem csak hétvégenként fogok, az úgy egyben kicsit sok lenne, meg így jobban emlékszem rá, illetve könnyebb megtalálni)

Mindjárt az elsőhöz viszont sajnos nem találtam meg a hand history-t (sajnos csak a Bodog beépített hand history-ját tudom használni egyelőre....), de a lényege az volt, hogy az ellenfél előtt 4$ volt, emelt 1$-ig, megadtam hátulról TT-zel, mire a 8 magas flopon allin ment a maradék 3$-jával. Na most itt egyből arra gondoltam, hogy ez valami AK, AQ lesz, miért csinálna ilyet prémium pp-vel. Megadtam, ami hibának bizonyult. TT volt nála. Ja, hogy ez miért hiba? Mert kapott egy runner-runner flusht. Áf kóz. :)

A második is olyan hand, amit nem találtam, ebben AA-om volt. Valahonnan középről emeltem 5,5 BB-t, amit egyes egyedül a kis vak adott meg. A flop 932 volt, a kis vak előtt pedig 6,5$ volt a hand előtt. Itt emelt fél potot, én visszaemeltem rá, mire allin ment. Hát mondom, ez set lesz, hát persze, AA-om van, mi más lenne. Viszont már nem kellett túl nagyot kiegészítenem, valamint azért ott volt a lehetőség egy nagyobb pp-re, TT-re, JJ-re, úgyhogy call. Mutatja a 93o-t, természetesen nem jött két párom vagy A.

A harmadik hand viszont megvan, úgyhogy azt teljesen pontosan le tudom írni.
Én: UTG: AJo raise 4BB
Ellenfél: UTG+1 call
Mindenki más dob.
Flop 56J, szín nem érdekes. Itt emelek 6BB-t, ellenfél call.
Turn: 6
Én check, ellenfél emel 2 BB-t, én vissza 7 BB-ig, megadja. River 9, én check, ő raise 10 BB, én call. Mutat 86.
Itt hibáztam a visszaemeléssel, valamint a river callom is megkérdőjelezhető, bár franc tudja. Nagyon gyenge játékos volt, szinte mindig ilyeneket emelgetett, majd vagy dobott, vagy mutatott valamit, amitől az ember hanyatt vágta magát.

A 4. hand kivételesen egy nyerő hand lesz, bár szintén megkérdőjelezhető a játékom.
Nálam: Ts8s Ezzel Button call, összesen egy ember limpelt előttem, valamint a kis vak kiegészített.
Flop: Kd4s5s
Ellenfél emel 4 BB-t, megadom, mögöttem viszont fold, amit én úgy számoltam, hogy valszeg jönni fognak. Ez hiba. Akár vissza is emelhettek volna rám.
Turn: 6c
Így kaptam egy sorhúzót is, valamint egy színhúzóm már volt, ellenfél potot emelt, szóval úgy éreztem, hogy ha elkapok valamit, színt vagy sort, akkor teljes beülőt nyerek vele, a pot raise pedig csak 12 BB volt. Megadtam, jött a river, As.
Itt emelt az ellenfél 36 BB-t, visszatoltam rá, de dobott...
Nem vagyok büszke erre a handre, vicces, hogy általában ilyenekkel nyerek...

Az 5. hand megint vicces... Ekkor 6-an voltunk az asztalnál, nálam 33, emelés UTG-ből 4 BB-ig, egy megadás, én pedig szintén megadok hátulról, és a kis vak is megad.
Flop: 382 (szín szintén nem érdekes), az eredeti emelő checkel, az első megadó emel 10 BB-ig, én vissza rá 27 BB-ig, mire a többiek dobnak, ő allint tol. Természetesen megadom, mutat QQ-t, river Q. Mínusz 1 beülő. Ja igen, ami külön vicces, hogy riveren csak 1 outja volt, nem is kettő, mivel a másik Q nekem színt jelentett volna. Így még heroikusabb a bukás. :D

Az utolsó hand sem piskóta, tény viszont, hogy hibáztam benne, valszeg nem is egyszer, ennek ellenére igencsak peches...
Nálam A5s, amivel emelek, egy megadó. A88 flop, emelés, call. K turn. Check, tőle emelés, én call. River A. Itt allint tol. Na, most itt aztán nehéz volt a döntés. Persze megadtam, pedig ha AK van nála, az bukó, de számoltam ezzel, meg hát ez a játék nagyon nem AK-nak tűnt. Azt hittem egy 8-as van nála, már sokszor láttam ilyen fish játékot, hogy egyértelműen verve vannak, ha ott van a másiknál a nagyobb full, de allint tolnak, nem tudni miért. Megadtam, ami borzasztó hiba volt, mivel 88 volt nála. Újabb beülő mínusz.

Most jut eszembe egyébként, hogy volt egy 7. kritikus hand is, amit szerintem sokan buktak volna a teljes beülőjükkel, én megúsztam 2,5-3$-ral. 22 volt nálam, amivel flopoltam egy 22J-t, azaz fullt. Emeltem 3/4 potot, mivel 3-an voltak rajtam kívül, és hát gondoltam, hogy valakinél ott van egy J, legalábbis nagy rá az esély, ha meg nincs, akkor úgysem nyerek a handdel sokat. Egy megadás. Turn Q. Itt valahogy rossz érzésem támadt, és checkeltem. Ő emelt fél potot, természetesen call. River A, itt inkább megint checkeltem, mire emelt 10 BB-t, természetesen ismét call. QJ volt nála.

Úgy érzem, hogy összességében jól játszottam, ez a néhány hiba viszont, amik enyhés peches handekkel párosultak, elég kellemetlen szájízt hagyott maga után. De hát egy 2 órás session alatt, hogy ilyenek jöjjenek össze. Ráadásul hát lapömlésről sem lehet beszélni, ha jó lapom volt, akkor meg inkább vesztettem vele.

Nem baj, most úgy érzem, hogy ha így csinálom tovább, akkor itt azért rendben lesznek a dolgok, csak nem szabad feladni. :)

Szép napot Mindenkinek! Most pedig megyek futni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése