2009. március 7., szombat

2009-03-07

Az utóbbi posthoz csak félig hűen a póker valóban szünetel, bejegyzést viszont írok, mert nem tudom megállni, hogy ne foglalkozzak valamilyen aspektusból a pókerrel. :)

Szóval tegnap és ma egyáltalán nem játszottam, és ez így is lesz még egészen szerdáig, amikor nem lesz egyetlen órám sem, így le fogok játszani Bodogon 1.000 handet NL10-en. Na de ne szaladjunk ennyire előre. :)

Tehát most nagy reformokra szántam el magam. Nem, nem olyanra, amilyenre a "politikai elit" szokta magát, tényleg nagy reformokra. Először is, leemelek egy nagyobb összeget a bankrollomból. (na, ez még hasonlóan működik a politikában is, de ne gondoljatok semmi rosszra! :) ) Én egyelőre még nem luxusautóra akarom költeni az összeget, hanem egy laptopot szeretnék venni. Körülbelül 130-140e Ft-ot kívánok rákölteni, tegnap már nézelődtem is neten, illetve írtam egy számítógépes fórumba is, beszéltem keresztapával, meglátjuk mi lesz belőle. Nagy lépés a pénzkivétel olyan szempontból is, hogy kénytelen leszek a moneybookersös +25 eurós költséggel lebonyolítani. Ez van. A Netellerre való átállást megkezdtem, de több dolog is nehezíti a folyamatot, valószínűleg ez 1 hónapon belül fog lezajlani, szóval most az egyszer kénytelen leszek elviselni a plusz terheket. Ezen felül még vannak plusz kiadásaim is, így körülbelül 1.000$-ral fogom megrövidíteni dédelgetett BR-om. Így összesen, ha jól számoltam 600$ marad fent, úgy akarom intézni, hogy ez mind Bodogon legyen. A laptoppal ezerszer egyszerűbb lesz a pókeres élet, akkor tudok játszani, amikor csak akarok majd. Nagy segítség, bár hozzáteszem, hogy Bea mindig rendelkezésemre bocsátotta a laptopját, amikor csak tehette, de ez akkor is más azért. Most pedig pár szó a játékos tervekről.

Ezt az egészet egyfajta vérfrissítésként kívánom felfogni. Rosszul sikerült a február, aminek fő okát a megosztott figyelemben látom. 3-4 különböző terem, itt torna, amott SH, más játékosok, más időben érdemes játszani, más szoftver stb., egyszerűen nem áll rá az ember agya erre. Emellett rengeteg bad beatem volt, tilteltem sokszor, amivel szórtam a pénzt, szóval minden szempontból káosz volt az egész. Érdekesség, hogy az utolsó napi -70$-ral együtt zártam kb. -20$-ban. Hogy lehet ez? Őszintén szólva a bónuszoknak köszönhetem, nekem is hihetetlen volt, miközben arra emlékeztem, hogy egy-két nyerő napot leszámítva szinte minden nap bukó volt, bár tény, hogy nálam jobban rögzül a kudarc, mint a siker, jobban emlékszem rá, kicsit maximalista vagyok. (na jó, nagyon...)
Szóval a savvy és különböző termekbeli first depó bónuszok megmentették még ezt az egyébként iszonyatosan elcseszett februárt is.

Ma és tegnap viszont átgondoltam az egészet, hogy mi is lenne a cél, hogyan kellene ezt csinálni tovább.
Mi az, ami nekem igazán megy az eddigi tapasztalatok alapján?
Két dolog:
-Az egyik az FR CG. Talán ebben érzem magam a leginkább otthon, nagyjából előrelátható várható értékkel, nyereséggel, ami nagyon jól hangzik. Bodogon ki vagyok békülve a szoftverrel, a maximális 4 asztalon még nagyjából teljes koncentrációval tudok játszani, jók az ellenfelek este, éjszaka, illetve a reggeli órákban van elég asztal, gyors cashout lehetőség, a reload bónusz gyakorlatilag 30%-os rakebacknek felel meg, minden a legnagyobb rendben van. Ezért a kedvenc termem és ezért kell itt CG-znem újra. Itt szeretnék eljutni magasabb szintekre, amit nem érzek lehetetlennek. A legutóbbi mintám 10.000 leosztás alatt NL10-en olyan 13-15 BB/100 volt, de szerintem az eddig lejátszott összes NL10 handem BB/100-a magasabb, mert ez egy 4.000 handes bukóval indult. Mindenesetre majd meglátjuk, célom, hogy 1 hónap alatt legalább 30.000 handet tudjak lejátszani, ami 10 BB/100-zal is300$-t jelent, ez a reload bónusszal együtt egy elfogadható havi profit lenne, amivel maximálisan megelégednék, és mint mondtam az eddigi teljesítményem alapján nem irreális elvárás.
-A másik a szatelitek. Nem tudom megmondani miért, de eddig nagyon nagy arányban jutottam tovább a szateliteken. Ez pedig annak ellenére, hogy konkrét pénznyereménnyel nem jár, egy nagyobb tornasiker esetén, akár végigmákolva is, elég nagy ugrást eredményezhet a BR-omban. Eleinte éppen ezért a vasárnapi $10k-sra fogom erőltetni a satokat, amikor pedig újra NL25-ön játszhatok, akkor a $100k-sra is. (a májusi ECOOP szatelitekre pedig szintén jó lenne összeszedni olyan 150$-t)

Mivel ennyire rá kívánok állni a cg-re, mindenképpen szükségem lesz a handjeim elemzésére. Ez úgy, ahogy én azt korábban ígértem magamnak (jól hangzik), megvalósíthatatlan, minden nap úgysem fogok rá időt szánni. Éppen ezért a kritikus handeket, amikben sokat nyerek, sokat bukok, többször kerülnek elő, érdekes szituációk, kimentem magamnak, és hétvégén fogom átnézni. Ez szerintem elég jó lenne, és hétvégenként ezeket közzé fogom tenni a naplóban is további megvitatásra. :)

Szükségem lesz arra is, hogy újra átolvassam a Pókersulit, mivel régen cg-ztem már FR NL10-en, erre holnap és holnapután kerítek sort, az Ace on the River egyes fejezeteit pedig el fogom olvasni újra és újra, míg teljesen nem rögzül csökönyös agyamban, mivel szerintem ez a könyv egyszerűen hogy is mondjam... AWESOME!!!

Most pedig pár szó a Pokersavvy-ról.

Megjelent pár új teremnek a lehetősége, ezek közül én a Reefer pókert tartom a legjobbnak, mivel csak 2.000 pontot kell gyűjteni és 55$ jár érte. (ugyanaz mint a Carbon, de ott 4.000 pont kell 70$-ért) Ez egy iszonyat gyors bónusz még NL10-en is. Körülbelül 2500-3000 (ez tényleg a maximum) hand alatt tuti hogy megvan, NL25-ön pedig ennek a harmada alatt.
Eddig mindösszesen egyetlen ember regelt a linkemen keresztül, lehet, hogy nem promózok eléggé, vagy már mindenki ismeri a dolgot, és persze az is lehet, hogy nem bízik bennem senki, hogy kifizetem az összeget, nem tudom. :)

Ezért újabb elhatározásra szántam el magam. :)
Azt írtam, hogy az első 3 terem után adok 50$-t, úgy látom ez nem volt olyan csábító, mindösszesen 1 ember regelt eddig rajtam keresztül. :) Úgyhogy meggondoltam magam, és megváltoztatom ezt minden 3. terem után 50$-ra. Az affiliate program keretein belül pontosan figyelemmel tudom kísérni, hogy ki, mikor, melyik teremmel van kész, és én megkapom utána a pénzt a következő hónap 20. napján. Amikor az én banneremen keresztül regisztráló személy készen van a 3. teremmel is, akkor ez után a 20. nap után én 2-3 napon belül elküldöm az 50$-t.
Van olyan 3 terem, amivel akár 1 héten belül is készen lehet lenni. Sőt... Ez a 3 szerény véleményem szerint a Betfair (bár most már 500 pont kell az eddig 400 helyett), a most indult Reefer, valamint a Carbon Poker. Ezekben a szükséges pontok elérésével összesen 2.050 pontot kapunk, ami 205$-nak felel meg, a mostani March Madness promócióval erre jön még 5%, ami még további 102 pont, ez összesen 2162 pont, ami 216$. Ehhez hozzáadódik még a játék alatt Carbonon 10$ (ha 5.000 pontig játszunk még 10$), Reeferen 2.500 pontnál 10$ (ha 500 ponttal többet játszunk a savvy követelménynél), 400 Betfair pont után még 10$. Ez összesen 246$, amihez ha hozzáadjuk az általam adott 50$-t, majdnem 300$!!! Tehát ha körülbelül 0-ásan játszunk, akkor 300$ profitunk lesz a termek "kivégzése után"! Nekem a Betfair -20$-ban zárult, a Carbon viszont +50-ben. A Betfairt elsősorban SH játékosoknak tudom ajánlani, olyan asztalt mindig találtok, nekem személy szerint őszintén megmondom, hogy nem tetszett maga a terem, de a bónusz kiszedése mindenképpen megérte.

Ha valakinek tetszik az ajánlat, elég ha törli a cookie-kat, és kattint a naplóbejegyzések feletti bannerre, természetesen írhattok is nekem, ha bármi kérdésetek van OPHU-n keresztül, vagy az e-mail címemre, ami tominyer86@freemail.hu.

Legközelebbi bejegyzésemben a Red Star Pokerről fogok írni, ami a Cake Network tagja, ugyanis megcsináltam itt is a bónuszt, valamint megosztom nagyon negatív élményeimet az Action Pokerrel kapcsolatban.

Annak aki végigbírta olvasni ezt a tervszövögetésről szóló bejegyzést, egy nagy GJ!
Holnap reggel utazás Miskolcra, este pedig újabb Dota meccs. :) A héten valszeg V, mint Vendetta és Garden State filmleírással, valamint ha belefér akkor a Trópusi viharról alkotott véleményemmel fogok jelentkezni, jövő hét végén pedig tesóimmal nézzük meg a Vasembert és a mára már klasszikussá avanzsálódott 1992-es westernt, a Nincs bocsánatot már csak Gerivel :) (Macinak sztem a Vasember fog tetszeni, a westernt viszont még nem hiszem, hogy díjazná 7 és fél évesen :D). Remélem addigra lemásznak a vinyóra. :)

Jó éjt Mindenkinek és szép álmokat! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése