2009. március 30., hétfő

2009-03-18

Most sem éreztem a hibát a játékomban, a rémálom viszont folytatódik. Egész jól indult, szinte végig plusz 5-10$ között mozogtam (ez is tiszta szégyen, hogy most már ez a "jól indult"... :( ), majd hopsz, jön egy KK vs AA, majd short ellen QQ vs KK (emelt, én vissza rá, ő allint tol... már kötelező volt a call), aztán pedig egy A2-hoz érkező soromat (nem tehettem róla, hogy ezzel a szarral keveredtem játékba, mert nagy vak voltam) b****a szanaszéjjel egy 67. És kész, ennyi, -14$ 450 hand után. Most már majdnem 4.000 handet játszottam le, az eredménye -7-8$.

2 rohadt hónapja mást sem tudok a naplóba írni, csak sírást. Sírás, sírás hátán.
Próbáltam már szünetet tartani, tornát játszani, SH-et is toltam, bónuszvadászkodtam, játszottam összesesen vagy 4-5 különböző teremben, és csak a szívás az eredménye mindnek. Szerintem most már jócskán érik az, hogy elgondolkozzak azon, hogy abba kell hagyni az egészet a picsába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése