2009. március 30., hétfő

2009-03-20

Ma nem írok túl sokat, mindössze annyit, hogy ma és tegnap este olyan 600 hand alatt +30$ jött össze cg-n. Tartsa meg a Bodog ezen jó szokását! :)

Ja, mákoltam egy csúnya runner-runner sort ma Kiscica és AlyrArkhon ellen OPHU free-n... Szégyellem magam miatta, ez annyira csúnya volt...
A9-cel emeltem 4 BB-t hátulról, ők limp-call, flop 358 volt. Hát itt nem szólt a vészharang, hogy Alyr ellen megyek és 58 van lent... Szóval ő checkelt, Kiscica emelt fél potot, ha jól emlékszem, és én itt toltam allint. Hogy miért? Nem tudom. :) Alyr megadta, Kiscica szintén.
Aly mutat 58, Kiscica mutat 33. Hát mondom oops. De nem, Titanon ezt simán meg lehet nyerni. Turn 2, River 4. Hadd égjen a bőr a pofámon. :D

De azért megkaptam méltó büntetésem, ITM előtt 12. helyen kiestem egy AJ vs QJ csatában. :)

Jó éjt Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése