2009. március 30., hétfő

2009-03-15

Hétvégén nagyon-nagyon lusta voltam, ami elszomorít kicsit. Nem tudom, hogy történt, de szinte semmi értékelhetőt nem csináltam.

Lejátszottam összesen 8-900 handet, ezalatt a mai +10$-ral -7$-t hoztam össze.
Végre kiutaltam a pénzem MB-ről, már csak azt várom, hogy az OTP-s számlámon legyen, és akkor rendelem is a laptopot. Csütörtökön és pénteken hol felment, hol lement az ára, remélem most már megállapodik itt, és 143.000 Ft lesz. :)
Ez lesz az én notim:

A jövendőbelim :D

Ha az MB csipkedi magát és legkésőbb szerdáig megérkezik a pénz, akkor jövő hét végére már a laptop is befuthat. :)

Ja, talán azért mégis felmutathatok valami értékelhetőt a hétvégéről. :)
Említettem már talán a naplómban, hogy az új videokártyával kékhalál az eredmény a Painkiller és az utáni FPS-ekben (Fallout 3, Mirrors Edge stb.), de az UT2003 még fullmaxon is gyönyörűen fut, ugyanúgy mint a C&C Generals, vagy a Tiberium Wars. Nem igazán értettem az okát.

Tegnap már írtam ezzel kapcsolatban egy magyar számítógépes fórumra is, meg olvasgattam mindenfélét, összesen 3 órán át. Ma reggel 10-től ezzel foglalkoztam, volt egy emberke, aki segített. Kipróbáltam mindent. AGP-s Ati X1650 pro 512 MB-os kariról van szó, kikapcsoltam fast write-ot, drivert szedtem le mindenfélét, BIOS-ban állítgattam stb. Ezután felmerült, hogy szedjek le egy programot, ami a minidump-ban tárolt "hibaüzenet" megfejti. Ez is megtörtént, ami után kiderült, hogy egy ati3***.dll (most nem tudom pontosan már, pedig órákon át ezt a fájlnevet láttam :S) Mondta a srác, hogy töröljem. Na, én ilyet még nem láttam, nem volt írásvédett, de törölni nem hagyta, ha kivágtam, újra megjelent, ha átneveztem, akkor szintén megjelent régi néven. :D Szóval elég makacs egy fájl volt ez. :D Úgyhogy tovább keresgéltem neten, és úgy kb. a 6-7. angol nyelvű fórumon találtam megoldást rá. Úgy néz ki, hogy kifejezetten egyes új Ati kártyák nem férnek össze bizonyos Socket A alaplapokkal (nekem nforce 2 van, régi már...), és ez okozza a fagyást.
Ami vicc, hogy az Ati legújabb 9.2 Catalyst drivere nem oldja meg a problémát. Ezért a 9.1-eset kell leszedni (ez sem megoldás eddig), mivel ehhez ügyes emberek már készítettek egy kis 50 kB-os progit, amit csökkentett módban kicsomagolva és futtatva megoldjuk a dolgot. A pontos okot nem igazán értem, nem vagyok egy számítógépguru, de nagyon hálás vagyok ezért ezeknek a bizonyos embereknek a világ másik oldalán. :D
Úgyhogy egy laza 10 óra keresgélés után végre mennek a játékok. :)

Sajnos filmnézés nem volt hétvégén, pedig már lent van a Vasember és a Nincs bocsánat is. :( Viszont jövök majd haza szerdán, úgyhogy akkor majd megnézem őket.

Reggel 6-kor meg kelhetek és irány Miskolc!
Mindenkinek jó éjszakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése