2009. március 2., hétfő

2009-03-02

Most este játszottam a Bodog $10k garantálton. 3 handet. :D

AK jelentette a torna végét, amivel CO-ból emeltem 4,5 BB-t, mivel volt 2 limpelő. Az egyik meg is adta OOP, ahogy azt kell. Flop K94, itt emel fél potot, én reraise, ő allin. Az én mesém is tovább tartott volna, hogyha az ezen történő gondolkodásom tovább tart, viszont én megadtam derekasan, és belefutottam egy K9-be. Konyec.

De legalább ne direkt befizetés lett volna 11$-ért, hanem szatelit. :) Na sebaj, most bónuszozni kell, ez is azt mutatja. :)
Red Star nemsokára kész, még vagy 140 pont az 1.000-ig és kapom a 80$-t.
Utána meg vad Action Pokerezés, mert nem leszek kész vele.

Tegnap letöltöttem a Wrestlert, lehet, hogy holnap megnézem, szóval a következő filmes leírás arról fog szólni. :)

Most pedig megyek és alvás, mert holnap suli. Úgyhogy ez csak egy ilyen rövid postocska, holnap írok majd egy bővebbet. :)

Jó éjt Mindenkinek! És boldog robotolást a munkahelyen, suliban! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése