2009. február 12., csütörtök

2008-10-07

Ahogy elterveztem folytattam a Bodog cg-t tegnap este és ma 10 órától mostanáig. A tegnap esti sessionben voltam 20$ pluszban is, de két gutshot straight a riveren kicsit megkínzott, úgyhogy végülis 5$ pluszban zártam. Ma reggel viszont ismét nagyon jó sessionöm volt, másfél óra alatt 27$ jött össze. Így most 432$-om van Bodogon, tegnapelőtt estétől 103$-t nyertem, ami kb. 19000 Ft. Nagyon örülök ennek, és látszik hogy ezt kell erőltetni, akkor is, ha olykor rossz időszakok köszöntenek be, mivel ezzel tudok stabilan nyereséges lenni.
Gondolkozok rajta, hogy be fogok rakni ide egy-két érdekes handet ilyen elemzős jelleggel, biztos az is sokat javít majd a játékomon, ha tudom mások véleményét ezekkel kapcsolatban. Bár lehet, hogy inkább külön topicban kellene majd... Na ez még elválik, meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése