2009. február 12., csütörtök

2008-10-26

Ma reggel pakolásztunk még egy keveset a ház körül, azután diószedés valamint a levelek egy kupacba történő összehúzása következett. (ez is olyan gyors dolognak tűnik, de mikor elkezdi az ember, rájön hogy nem az...) Ezt majd még holnap is folytatjuk, mivel maradt egy-két levél. :) 5 óra körül érkeztek a rokonok, legfőképpen pénzt kaptam szülinapomra. Mindenki úgy van vele, hogy hülyeséget nem akar venni, meg hát hogy az egyetemre úgyis az kell, meg én jobban tudom, hogy mit akarok, és hát ezt meg is értem. Úgy látom, hogy mindenkiben realizálódott a tény, hogy egyetemista (nem, nem alkoholista...) vagyok, mivel még Mamámtól is kaptam egy üveg vörösbort is. :) Most is boroskólázás ment főképp, kicsit éreztem is magamon, de ez nem zavart abban, hogy leüljek gmailezni Beával, és mellette azért két ablakban cg-zzek is. :) (meglepő, nem tudom, más hogy van ezzel, de barátnőm tud róla, és nem sérelmezi ezt, meg úgy általában a pókermániámat sem, aminek örülök nagyon, holnap kap is ezért egy nagy puszit... ;) ) Úgy érzem kezd kicsit csapongó lenni ez a bejegyzés, aminek oka lehet az, hogy még a bor nem teljesen szívódott fel, vagy az, hogy teljesen felszívódott. :) Asszem térjünk rá a pókerre. (Bea kilépett gmailről, onnantól természetesen 4 asztal... :D)
Szóval a cg elég rosszul kezdődött. Egészen -18$-ig jutottam, köszönhetően a soromat verő riveren érkező, abszolút olvashatatlan fullnak, valamint a két párom ellen azzal a jól ismert és állandóan magasztalt gutshot str8 draw-val callolgató ellenfelemnek, akinek a sor természetesen jött is, és hát megint csak elég readelhetetlen volt... Ilyenkor néha ezt kommentálom barátnőmnek, amire aranyosan reagál, azt mondja, hogy "juj :(" , meg "lesz még jobb", meg "ez most csak rossz széria", ami tényleg kicsit segít abban, hogy ne veszítsem el a fejem. :) Ezért is jár egy puszi. :) Egyébként az utóbbi pár hétben már nem igazán szoktam idegeskedni különösebben, erre jó példa a 4 db AA, amelyekkel 1-1 beülőt sikerült bebukni az utóbbi napokban, félelmetes leosztások voltak... Most is volt egy AA-os hero callom (elég furcsán hangzik tudom...). A sráctól előtte nyertem 3-4 $-t, így 20$-ral ültem már az asztalnál, ő pedig 17$-ral. Emeltem elölről 1$-ig (jó kis asztal volt, valamint biztos voltam benne, hogy ő megadja...). Egyedül adta meg. Flop K magas volt, két treffel. Emeltem, megadott. Valami azt súgta, színhúzó. Turn, nem jött treff, emeltem, megadta. Riveren nem jött treff, jött viszont egy J, mire checkeltem. Azért checkeltem, mert ha KJ van nála, ami nem lehetetlen, akkor az emelésem után tuti allint kapok, de minimum egy egészséges visszamelést, amit megint rohadt nehéz lesz eldobni. Ha valóban KJ van nála, akkor a checkem után igyekszik majd belőlem még egy kis pénzt kiszedni. Ekkor még 13$ volt nála. Tehát check, mire ő allin megy. Mondom hoppá... Megint ilyen rohadt nehéz helyzet. A srác eddig játéka, valamint eme hand eseményei és ez a nagyon gyanús allin, amit nem hiszem, hogy KJ-val betolt volna, a call irányába mutattak. Megadtam és 98 treff volt nála. Színhúzó. YEEHAAAWW!!! :D
Juj, most jut eszembe... ilyen durva handet.. pff... szerencsére nem velem történt...

Player Action Action Data Timestamp
Fantasm Set dealer/Bring in spot 6
Big Jim 11 Ante/Small blind $ 0.05
Machro Big blind/Bring in $ 0.10
Grind 2005 Card dealt to a spot
MerACE Card dealt to a spot 9d 6s
23:32:50
chriz022 Card dealt to a spot Jc Kc
23:32:50
Lennox50 Card dealt to a spot
Gus Rama Card dealt to a spot
Fantasm Card dealt to a spot
Big Jim 11 Card dealt to a spot
Machro Card dealt to a spot As Ad
23:32:50
spartanfan3022 Card dealt to a spot
spartanfan3022 Fold $ 0.00
Grind 2005 Fold $ 0.00
MerACE Fold $ 0.00
chriz022 Raise $ 0.25
Lennox50 Fold $ 0.00
Gus Rama Call $ 0.25
Fantasm Fold $ 0.00
Big Jim 11 Call $ 0.20
Machro Raise $ 0.30
chriz022 Call $ 0.15
Gus Rama Call $ 0.15
Big Jim 11 Call $ 0.15
Betting round completed Last active pot = $1.60
Card dealt to table 10d Qc 10c
23:33:55
Big Jim 11 Check
Machro All-in $ 9.25
chriz022 Call $ 9.25
Gus Rama Fold $ 0.00
Big Jim 11 Fold $ 0.00
Betting round completed Last active pot = $0.00
Side pot 8 = $20.10
Card dealt to table 2d
Betting round completed Last active pot = $0.00
Side pot 8 = $20.10
Card dealt to table Ac
Rake amount $ 0.10
Betting round completed Last active pot = $0.00
Side pot 8 = $20.00
Machro Showdown Show card: Full House
A A A 10 10
23:34:25
chriz022 Showdown Show card: Royal Flush
A K Q J 10
23:34:25
chriz022 Hand result $ 20.00

Tetszett. De csak azért, mert szemlélő voltam. Bár sokkal magasztosabb AA-szal royal ellen kikapni, mint egy szaros K2 két pár ellen. Ha már verik az AA-omat, akkor legyen heroikus. :)
Összesen körülbelül 4,5-5 órát cg-zhettem (ez elég embertelen, főleg így boroskólásan :D) és sikerült masszív 39$ pluszban zárni. Nagyon közeledek az 1000$-hoz, holnaptól pedig már lehet, hogy felnézek NL25-re is Bodogon. Most bónuszkiszedésre is megyek ugyebár, ami elvileg max. 60$ lehet. Egyelőre olyan 16-17 van meg belőle, nem tudom pontosan a time played pontjaim miatt, majd holnap derül ki. Szóval nov. 15-ig még nyomni kell rendesen. Ráadásul azt el is felejtettem tegnap leírni, hogy regeltem Red Kings Pokerre a liga miatt, úgyis van MB-n pénz, beteszek majd 50$-t (remélem az árfolyamváltozás nem akadályoz meg ebben, és ér még annyit az a 11800 Ft...), amiért majd 400 pontot kell lejátszanom, és 100%-os bónusz jár érte. Nem titkolt célom, hogy megnyerjem ezt a ligát. :) 6 versenyből fog állni, 3 freeroll, és 3 buy-ines verseny, remélem sikerül összehozni egy kisebb BR-t itt is.:) Az olyan jó érzés lenne, megnyerni egy ligát. :) Úgyhogy mindent bele fogok adni! ;) :)
Ja, és a jelenlegi állás:
Bodog Poker: $537.86
Titan Poker: $234.04
Full Tilt Poker: $80.84
Moneybookers: 11859 Ft (kb. 50-53$)
Összesen durván 903$!!! Vagyis átléptem már a 900$t is. :) 1000$-nál elvileg el akarok kezdeni élőzni, de ha kicsit később, az sem baj. El kell még olvasnom Mike Caro's Book of Tells-t előtte mindenképpen. ;)
Na ez jó hosszú bejegyzés lett, talán a leghosszabb, úgyhogy gratula annak, aki végigolvasta. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése