2009. február 12., csütörtök

2009-02-12

Úgy látom, hogy mindig ez derül ki. Én vagyok a hüley. (na, ezt elsőre így írtam, úgyhogy így is hagyom :D) Szóval jó, ha az ember mellett ott a barátnője, aki felvilágosítja ezzel kapcsolatban. :) Valószínűleg túllihegtem a dolgot, én vagyok mostanában szerintem túl passzív, nem nagyon aktivizálom magam semmilyen (khm, majdnem semmilyen :D) téren, úgyhogy meg kellene már reformálni a mindennapjaim. Szóval: amint alábbhagy ez a rohadt hörghurut (még mindig köhögök kicsit...:S), elkezdek futni, veszek kondibérletet, tápkieget és elkezdek edzeni.

Úgy gondolom, hogy ideje lenne órákra is járni, szocializálódni, többet bulizni (mivel már csak 1,5 év van hátra sajnos :( ), mert szerintem ez az én igazi problémám. Nem szabad ilyen léhűtőnek lenni, főleg annak az embernek nem, aki korábban iszonyat aktív volt. Amikor kisebb voltam (14 év alatt), akkor akár 8-10 órát is fociztam a haverokkal, suli mellett edzeni jártam, volt hogy atlétikára, röplabdázni (ezt utáltam, de muszáj volt...) vagy focizni, középiskola után elkezdtem kondizni, de az egyetemen lustulni kezdtem... A testmozgás hiánya meg nálam valahogy olyan általános passzivitásba is torkollik, ami nagyon nem okés.

Természetesen ez nem jelenti azt, hogy nem fogok pókerezni, sőt... Úgy gondolom, hogy napi 4 órát mindig akarok majd grindolni, éppen ezért meg kell vennem a laptopot, hogy akkor játszhassak, amikor csak akarok, illetve ráérek. Most is rendelkezésemre áll barátnőm laptopja, de azért mégsem olyan, ha ő órán van, vagy valahová megy, nem akarom itt rontani náluk a levegőt (:D), nem mintha a szobatársai nem néznék ezt el nekem, meg hát korán reggel, vagy késő este sem tudok bármikor játszani... Szóval, valószínűleg a bankrollom nagy részét ki fogom venni, és olyan 130 ezer Ft-ért veszek egy laptopot. Kemény lépés, de hát a "nagyobb jóért" teszem ezt, úgy gondolom, hogy sokkal gyorsabban fog visszajönni ez a pénz, mint amennyi idő múlva összejönne az 500.000 Ft, mint ahogy azt eredetileg terveztem. Ezen felül pedig még ki kell húznom az ösztöndíjig, szüleimtől meg már nem akarok pénzt kérni, hátha ez is még jobban motivál arra, hogy magamnak keressek több pénzt.

Szóval:
Let's Rock!!!

u.i.: Egy napon belül is ennyit tud változni a hozzáállásom, illetve hangulatom, amit egyesek a mániákus depresszió jelének is vélhetnének, de garantálom, hogy nem erről van szó. Egyszerűen csak kicsit nem vagyok tisztában önmagammal. Most már viszont össze kell szedni magam, és rendet rakni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése