2009. február 12., csütörtök

2008-11-05

Tegnap ismét egész jól ment a játék. Körülbelül 1 órát cg-zhettem és 35$-t nyertem. 4 kulcshand volt. NL25-ön nyertem egy beülőt JT-zel JT3 flopon allinig mentünk, nála QJ volt. Érdekes. NL10-en nyertem két beülőt, az egyiket flopolt settel, 22 nálam, board A92, az $1.20-as potba emeltem 1$-t, jött egy reraise 2$-ra, én megint visszaemeltem és allinig mentünk. Mutatta a K6(!!!)-ot. Színhúzója sem volt, szóval totál érthetetlen. Meg is kérdeztem tőle, hogy ezt mégis miért, de nem válaszolt. Valahogy nyertem még egy beülőt, de nem jut eszembe, hogy milyen handdel. Azt viszont tudom, hogy AA-szal ismét buktam egy beülőt, most TT flopolt set ellen. :) Nem igazán gondoltam arra, hogy az lehet nála, mivel még egy short stack is allinig ment 3,5$-ral, gondoltam ott is lapul egy tízes, és hát ez így is volt, mind a 4 tízes játékban volt. Nem baj, 1 óra alatt ez nekem bőven megfelel. :)
Most néztem, hogy a Red Kings Magyar Póker Ligában jelenleg a 15. helyen állok, és két verseny van még hátra, szóval a 10-be kerülés még nem kizárt. Ma lesz a legnagyobb pp-s verseny, $5.50 buy-in, 500$ added. Ezen kellene egy komolyabbat kaszálni, mondjuk egy top 3-at, és akkor a ligában való részvétel máris nagyon kifizetődő volt. :)
Tegnap voltunk Tomi barátommal edzeni, meg hát vettünk "tápot" is, amiből be is toltunk két adagot. Ma reggel nem tudtam bemenni órára, este szerintem lázam is volt, mivel kicsit fáztam , meg szarul is voltam. Ráadásul mivel balekkeresztelő szakest volt, utána ment a buli a folyosón, szóval elég nyugtalan volt az alvás. A gyomrom is elég tré, kicsit fáj, szerintem túltápláltam tegnap, majdnem olyan mint amikor nagyon berúgok... Ma is akartam menni edzeni, de most nem sok esélyt látok rá, majd inkább holnap. Ráadásul tegnap össze-vissza csináltunk mindent, majd kell egy konkrét edzéstervet is alkotni, mert ez így nem az igazi.
Megjelent a Póker Magazin is, nemsokára kiugrok a galériába és megveszem, csak valahogy rá kell venni magam, mert fáj mindenem. :)
Azt hiszem, ennyit mára. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése