2009. február 12., csütörtök

2008-10-24

Ma indultam az OPHU freerollon. Nem írom le, hogy estem ki, most valahogy nagyon nem esik jól, aki látta, az látta, szomorú volt.
Utána elkezdtem Bodogon cg-zni. Tök jól ment, +32$, ezután beneveztem egy fürdésre pihentetésképpen. Visszajövök, most már magasabbak az átlagpotok, mondom juhé, ma szép profit lesz. Aztán most 2 perce fejeztem be, mert észrevettem, hogy tiltelek. Hogy miről vettem észre? 7$-os allint megadtam 8-as párral elölről szó nélkül. AK volt nála, első lap A. Nagyjából erről. Természetesen nem így játszom, csak elkattantam. De amilyen leosztások előtte voltak, azt inkább nem írom le, maradjunk annyiban hogy hányingerem van tőle. Úgyhogy mára azt hiszem, hogy befejeztem. Fürdés után már menni kellett volna aludni a francba. Így +14$-ban zártam végül.
Ma összesen kb. 3 órát játszhattam, legalább 25-ször vertek le a riveren. Ez nem túlzás, tényleg legalább 25-ször. Meglepő, hogy egyáltalán plusz lett a vége...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése