2009. február 12., csütörtök

2008-10-13

Tegnapelőtt nyertem Bodog cg-n 15$-t, majd pedig elindultam egy Titan speed $3000 garantált R/A touron, buy-in $2.20. (3 perces vakemelkedés) Már-már gáznak érzem, de még ezen is meglett az ITM, rebuy és add-on nélkül... :) A Titanról egyre jobb a véleményem. :) Így nyertem rajta $13.80-at, 62. lettem a 670-ből. Tegnap jöttem fel Miskolcra, reggel a változatosság kedvéért azért még betonoztam kicsit. :) Így nem volt túl sok időm a játékra, de este azért cg-ztem egy fél órát, és nyertem vagy 7-8 $-t. Lefeküdtem fél 2 körül, és ma már keltem 8-kor, hogy cg-zzek egy egészségeset. Jól ment a játék, igazán nem is tudom, hogy mennyit nyerhettem, mert nem figyeltem az elejét, hogy mennyi pénzem van pontosan, de talán olyan 25-27$ lehet 2 óra alatt. Úgyhogy ezzel elégedett is vagyok most. :) Déltől térinfóm van, amire még most összedobok egy vázlatot a beadandóhoz, majd délután "teszkózok" egyet, aztán tanulás, majd este ismét egy kis cg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése