2009. február 12., csütörtök

2008-10-18

Ma játszottam egy $5.50-es Freezoutot Titanon, de a butaságomnak köszönhetően kiestem. Ezután megpróbáltam egy ECOOP szatelitet ($1.10), az első fordulóból két rebuy-jal és egy add-onnal tovább jutottam, de a döntő nem sikerült a következő szateliten. Allinig mentem egy flopolt nutszínhúzó+lyukas sorhúzóra, az ellennek meg jött a full. (ja igen, ez omaha volt) Mondhatnám ez is butaság volt. Így Titanon most visszaestem 10$-t.
Bodogon cg-ztem most éjszaka 2,5 órát és 42$-t nyertem.
A jelenlegi helyzet így:
Titan Poker: $216
Bodog Poker: $501
Full Tilt Poker: $80
Moneybookers: $70 (ez csak kb. ennyi mondjuk...)
Összesen: $867
Holnap reggel fél 10-kor kelek, cg-zek Bodogon, aztán megint vásárolnom kell (grr... miért nem tudok mindent megvenni, mindig kimarad valami...) Ha visszaértem, akkor pedig rendszerezem kicsit magam, mikor kell zh-kat írnom, a beadandóknak mi a határideje stb.
Ma csináltam magamnak egy pöpec órarendet, mert az eddigiekben annyi változott, hogy azt sem tudtam, mikor mi van sokszor. (bár azért az is igaz, hogy nem vittem túlzásba az órára járást...) Jövő héttől viszont most már sokkal aktívabbnak kell lenni, elkezdek egy-két beadandót is, ugyanis van vagy 8-9... Emellé még úgy érzem lesz vagy 5 ZH-m is, úgyhogy kezdődik a buli. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése