2009. február 12., csütörtök

2008-12-02

Úgy érzem, hogy elfelejtettem pókerezni. Nem tudom hogy, biztos valami gonosz manó törölte a memóriám pókerrel megtöltött részét. Amibe belefogok, csúnya bukó a vége. WOPL-ről azt hiszem végképp lemondtam, a mai versenyen is kiestem, mint a szar, még az elején. Nem, most sem az rng, hanem tényleg nem tudom, mit műveltem. Egyszerűen nem tudom. Játszottam közben egy Full Tilt Poker tornát is, de ott sem az rng. Borzasztó. Ezt figyeljétek, érdemes. Így játszottam: QQ-val limpeltem 1. pozícióból (ez szerintem már 2 hetes eltiltás minimum, torna elején ilyet... hadd jöjjön be a sok idióta mindennel...). Limpeltek 4-en utánam. Flop 299. Ezután emelek, majd a reraise-re simán allint tolok azzal a biztos tudattal, hogy A9 van nála, mivel a limp, majd reraise ezen a boardon 22-t, vagy pedig x9-et jelent, leginkább A9-et. Kérdezem én, miért a jó életért csináltam ezt a szarságot? Összesen 20 percig tartott a két torna. Ezután mit csinál a normális ember? Feláll a géptől, és elvonul valami sarokba. De nem én. Én benevezek a $10k garantáltra Titanon 11$-ért, hogy megmutassam milyen jó vagyok. (nem, én nem olyankor nevezek be nagyobb buy-inű tornára, amikor nagyon jól megy a játék, koncentrált vagyok, és rendre ITM-et hozok... nem... én ilyenkor nevezek be...) Természetesen itt sem értem el semmit. Más kérdés, hogy a srácnak riveren jött a két outja. Ilyenkor ez van. Teljesen egyértelmű, érzem magamon, hogy nem esik jól játszani. Nem azért, mert megutáltam volna a pókert, hanem azért, mert egyszerűen nem tudok nyugodtan, teljes erővel erre koncentrálni a tanulás (vagy hát éppen annak hiánya) miatt. Tehát most ott tartok, hogy nem jól állok a tanulással egyelőre, de most már a póker sem megy. Szuper. Holnap 2-től információs menedzsment zh, holnapután számvitel, tudásom pedig a 0-val egyenlő. Megérdemlem, hogy megbukjak mindkettőből. Hadd legyen még egy-két pótzh-m az üzleti prognosztika mellé...
A mai állás:
Titan Poker: $199.57 (omg...)
Full Tilt Poker: $77.54
Bodog Poker:$894.36
Red Kings Poker: $28.75
Ez kereken 1200$. Szép lassan apad, ahelyett, hogy növekedne. Zh-beadandó-prezentáció időszak SUCKS!! De már csak a jövő hét... Aztán jön a várva várt vizsgaidőszak... (komolyan várom...több időm lesz, mint emellett a sok szar mellett...)
OMG! Most néztem, hogy november 10-én 1266$ volt a BR-om... 3 hét alatt -66$-t hoztam össze... Pff... És ez idő alatt, gyakorlatilag semmit sem cg-ztem. Na, ezt az 1 hónapos periódust hogy fogom én pluszban zárni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése