2009. február 12., csütörtök

2009-01-17

Azt hiszem, hogy így előre örülni gyakorlatilag 2 beülő plusznak nem fogok legközelebb. :) (most tudatosult, hogy 50$ NL25-ön mindösszesen 2 beülő :D) Most hagytam abba a játékot, durván 2,5 óra lehetett. Az elején még hittem abban, hogy jól játszom, így folytatom és visszajön. Tiltelni nem tilteltem, még most sem kerültem tiltre, viszont jobbnak látom abbahagyni, mivel lassan 3 óra van. Úgy gondoltam, hogy képes vagyok nyerni, mivel 35-45 BB-s átlagpotok vannak az asztaloknál, és hát láttam, hogy hogy játszanak, de nem, ma ebben az rng ügyesen megakadályozott. Így utólag megnézve a kulcshandeket, tényleg nem mondhatom, hogy rosszul, vagy dekoncentráltan játszottam volna. Mert hát mit is tudok tenni preflop allinben AA-szal Q9s ellen. Annyira jól néz ki, ahogy flopon még nincs semmije, sorra már egyáltalán nincs lehetősége, de kap egy runner-runner flusht. Volt egy derék játékos, akire dealerből AJo-val emeltem 5 BB-t, erre ő visszaemelt 8BB-ig 85o-val, és hát a J85 flop valahogy őt segítette inkább, természetesen a board nem duplázódott. Másik AA-om végülis KK ellen vérzett el. Srác emelt elölről 4,5 BB-t, 3 call, majd pedig én emeltem egészen 6$-ig, ezt pedig az eredeti emelőn kívül még ketten megadták. Elölről jött a szolid emelés (már a huszonegynéhány $-os pothoz képest) , amit követett a két dobás, én meg toltam az instaallint, mutatja a KK-t. Picit passzívnak éreztem, nagyon QQ-ra, vagy AK-ra tettem. Az azért mutat valamit, hogy a 6$-os emelésemet még megadták a KK-n kívül ketten. Az FD riveren nem tudom, hányszor jött le ellenem, de a legjobb az volt, amikor egyszerűen 100% FD-ra tettem K magas flopon, KQ volt nálam, hagytam, hogy megpróbáljon kiemelni, rátoltam az allint, és hát adta. Lapjainak megtekintése után megkérdőjelezhetőnek véltem mondjuk a pf callt is, de ez nem lényeges. :) És hát amikor már azt hiszi az ember, hogy nem jöhet jobb, akkor belefut egy full vs pókerbe, és hát aki itt el tudja kerülni az allint, azzal lekezelek. Srácnál 77 volt, nálam JJ. Emeltem pf, csak ő adta. Flopon ott volt a 7-ese, checkelt, emeltem, minimumot visszaemelt, megadtam. Mivel a turn 7 után is checkelt, én pedig sejtettem, hogy ott van nála a set (a pókert valahogy kihagytam a számításból, mint kiderült, ez óriási hiba volt, de majd igyekszem ezt is readelni legközelebb...), én is checkeltem, mondom hátha jön a 2 out, és akkor visszanyerek egy beülőt! Nem hittem a szememnek, mikor megláttam a river J-t, erre jött valami szánalom emelés tőle, ah, mondom, még akar kicsit nyerni a fulljával, kapta tőlem a reraise-t, gondoltam magamban, ahogy azt vártam, tolta az allint, én meg instacall. Aztán a szemek nagyranyitása következett.
Ezen felül leverték még a két páromat kétszer riveren úgy, hogy végig egy párral adogatott, de riveren kapott drillt.
Poén, hogy az SD won értékem 60% lett az 530 hand végére, valamint pozícióból elég sokszor vittem azzal, hogy kiemeltem őket. Preflop fold most 80% volt, valszeg még nem tudtam teljesen megszokni azt, hogy kicsit nagyobb a tét, így feszesebben játszom akaratlanul is. (bár más kérdés, hogy ennek nem feltétlenül kellene hátránynak lennie, sőt...)
Összességében kicsit büszke vagyok magamra, mert úgy érzem, hogy sok embert ez a 2 óra hazavágott volna rendesen, én viszont azt látom inkább benne, hogy jó lesz még ez a NL25 is. Igyekszem reggel 10 előtt felkelni, és megy a grind tovább. :)

u.i.: Most nézem, hogy nem említettem az elején, szóval itt írom le. Eddigi legnagyobb bukó sessionöm ($-ban, nem beülőben), -90$. Ez azért kicsit fáj, de majd visszanyerem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése