2009. február 12., csütörtök

2009-01-21

Tegnap és ma cg-ztem egy keveset Bodogon, NL25-ön, azért csordogáljon még valami a bónuszból, bár a 140$-tól iszonyat messze vagyok, ha a felét elérném, már akkor örülnék, most talán 47$ van meg belőle. Összesen 470 leosztást játszottam és nyertem 46,5$-t. Tegnap szerintem egész jól csináltam a dolgokat, akkor 111 hand alatt jött össze 9,5$, ma viszont dekoncentrált voltam kicsit, hibáztam is egy-két handben, de szerencsém volt, hogy az ellenfelek még rosszabul játszottak. Értem én ezalatt a JJ-val flopolt AQJ megjátszását. Flopon emeltem fél potot, ez még talán okés is 2 ellenfél ellen, színhúzó nem volt, a sorhúzót meg megkockáztattam. Na hát jött is a T, valamint egy ellenfél, akiről már mondjuk készítettem egy-két jegyzetet, mivel borzasztóan játszik, és hát check-raise allint toltam a river után ellene, amit megadott. Na mondom, persze hogy ott a K. De nem, A8 volt nála. :D Pedig ennél idiótábban ezt nem lehetett volna csinálni, de szerencsém volt, hogy nem volt királya. Amúgy riveren sztem a check-call lett volna a normál játékom, mert azért a K nem 100% nála. De check-raise allin... Na, tőle meg a call A8-cal... Hát, igazi mikrolimit fish play mindkét részről. :D Így ma összesen 37$ jött össze 359 hand alatt. Ennél rosszabbul pedig már tényleg rég játszottam. Néha kell a szerencse. :) Mentségemre szolgáljon, hogy nem aludtam ki magam tökéletesen 2 napja, korán mentem ma vizsgázni (ez a korán mondjuk 9 óra :D... a vizsga 5-ös lett, humán erőforrás menedzsment - kétszer el kellett hozzá olvasni, ez is kemény tárgy ám :) ), valamint péntek óta köhögök, elég csúnyán, mégsem érzem, hogy beteg lennék, lázam nincs, közérzetem sem rossz, étvágyam van, szóval nem igazán tudom hogy mi ez.
Ma a vizsga után el is mentem orvoshoz. Hát, nem számítottam jóra, de ez különösen tetszett. 1 órát vártam, 3-an voltak előttem, ez eddig a szokásos. Az 1 órás várakozási idő alatt 4-szer kérdezték meg a nevem és a születési dátumom. Ez nem egyfajta túlzás, nem-nem, pontosan 4-szer. Kijött a nővér, hogy hívnak, mikor születtem. Eltelik 15 perc, behívnak vkit előttem, megint jön a kérdés. Jó, végülis emiatt sem szenvedtem, max. vicces volt. :) A nővér azt is megkérdezte, hogy lázas vagyok-e. Mondtam, hogy nem. Bemegyek. Bent a doktornő is megkérdezi, hogy lázas vagyok-e. Mondom, nem. A papíromra ez került: fáj a torka, köhög, lázas... Hát mondom, jó hogy figyelnek arra, amit mond a beteg. :) Igazándiból megállapították ismét, hogy piros a torkom (ezt akkor is megállapítják, ha hasfájással megyek...), egyszer komolyan mondom, el fogok menni olyankor, amikor majd kicsattanok az egészségtől, és megvizsgáltatom. 100%, hogy akkor is piros lesz. :) Mondtam doktornőnek, hogy 3 éve volt tüdőgyulladásom, és szeretnék elmenni tüdőszűrésre, mert hát az nem árt, de ugyebár már nem kötelező múlt évtől. Válasz: Hát menjen. Hm... Azt mondta, nincs beutaló. Utánanéztem neten, és hát enyhe kavarodás van ez ügyben, van ahol van, van ahol nincs, van ahol fizetni kell érte, van ahol nem, van ahol 30 éves kor alatt mindenképpen fizetni kell érte, van akitől 30 éves kor felett beutalóval is kérték a pénzt. Hát igen. Jó az egészségügy. Majd pénteken otthon is elmegyek orvoshoz, és kérek ott is beutalót, úgyis kell allergiavizsgálatra is kérnem.
Jó kis program. Imádom. Allergiavizsgálatra talán olyan 2-3 hónap múlva meg már mehetek is. Jó, nem akarok senkit ezzel untatni, mindannyian ebben az országban élünk, szóval mindenki tapasztalja. És hát nem is csak ennyi a gond. A naplóban nem nagyon akarok politikáról beszélni, de ma olvastam egy-két helyen (valahogy origón nem nagyon lehetett megtalálni, minden bizonnyal véletlen) , hogy az ország által felvett hitelért mi nem csak szimplán a nemzeti vagyonnal, hanem a védett nemzeti kincstári vagyonnal is felelünk. A cikkekben leginkább a Szent Koronát és a Parlamentet emlegetik ezek között. Hát igen, ennél jobb hitelfeltételeket nem is lehet összehozni szerintem. Mit nekik a Szent Korona, ugyan már, van annak jelentősége? Szerintem hihetetlen és elképesztő, hogy mindig sikerül még egy lépéssel továbbmenniük a kelleténél, mindig tudják magukat überelni, tényleg, mintha direkt csinálnák, és utána k***a nagy pacsikat engednének el, hogy ez igen, haver, most kemény voltál, de én úgyis kitalálok valamit a következő hónapra, amitől még inkább feláll az emberek hátán a szőr. Hát... Szomorú.
Na most alvás, holnap sokat kell ám tanulni, mert csütörtökön jön a legkeményebb vizsga, a számviteli rendszerek, és hát nem vagyok még túl felkészült. Azután még egy logisztika van, és vége a vizsgaidőszaknak. Remélem sikerül ez a számvitel, nagyon jó lenne. Jó éjt mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése