2009. február 12., csütörtök

2009-01-29

OMG ilyen sessiont!!! Ilyen átkozottul beteg sessiont!!! Ezt muszáj leírnom, felfoghatatlan, nem tudom elhinni... Hogy egy ilyen fogalmatlan, abszolút fish csaj lehúzzon mindenkit az asztalnál, nevetséges... Nem az, hogy egyszer szerencséje van, sorozatosan... Nem, nem vesztettem sokat, 18$-t, de ennél az asztalnál kellett kétszer full stacket, és egyszer fél stacket újratöltenem, szóval ha elkerülöm ezt a leányzót, akkor vígan pluszban lennék. De ez, hát ez egy vicc volt. Komolyan, ilyet még Bodogon se nagyon látni. Nem mondom, hogy úgy általában rosszak a játékosok Betfaire-en, bár nem is olyan ki tudja milyen jók (és úgy látom itt a mini reraise az divat, kapták is egy idő után rá a méretesebb visszaemelést, amit fold követett, szóval nem tudom, milyen lapokkal szánalmaskodtak legtöbbször...), mindenesetre most -8$-ban vagyok összességében. Végülis nem bánom, kb. 0-ásra hozom, és akkor okés, remélem hamar meglesz. A bónusz miatt érdemes játszani itt, egyebek miatt nem. A tornák szarok, cg szar, kevés asztal, az is SH. Alig van asztal, a szoftver szerintem borzasztó. Ronda, nem lehet vele azonosulni, végtelenül primitív, idegesít a gombok elhelyezése, a hangok zavaróak. Mondjuk barátnőm gépén játszom, hozzátartozik az igazsághoz, hogy kénytelen vagyok ilyen "régi computeres üzemmódban" futtatni, nem tudom, a másik mennyivel jobb. Bár nem hiszem, hogy a hangok változnának... Az a legkiborítóbb... Szóval, miért is akadtam ki erre a csajra? Azért, amit kétszer játszott el pozíción kívül. Kis vak volt mindkét alkalommal, én pedig dealer. Középről emelnek 4,5 BB-t, én AK-lyal emelek 12 BB-ig. Ő megad, eredeti emelő dob. Hát mondom, okés. A95 flop. Mivel tudtam, hogy ilyen fene jól játszik, mert láttam már egy-két handdel ezelőtt, hogyan duplázott, korrekten emeltem, amit ő megadott. Turnön emeltem, megadta. Riveren checkeltem, ő emelt, megadtam. 95o. Ahogy azt kell. OOP raise-reraise után nem is lehet eldobni kis vakból a 95o-t, hát már betett 5 centet, pot comitted lett. Teljesen érthető. Másik hand még szebb. Nálam KK, ő megint kisvak, én dealer. Megint jön emelés, most CO-ból, 5 BB-ig, én emelek 13 BB-ig, kis vakról kiegészít ez a .... (ide inkább nem írok semmit, tetszőlegesen behelyettesíthető bármi a jóízlés határain belül, illetve kívül), és kapjuk a 442 flopot. Hát mondom, itt már csak lehet bátran emelni. Emeltem is. A pot ugyebár 3$-nál kicsit több volt, így egyből emeltem 2$-t. Mondom valszeg dobni fog, bár lehet, hogy egy közepes pp-t nem tud elengedni, mindenesetre nem emelek ennél nagyobbat. Megadja. Itt eszembe jutott, hogy ugye nem A4-e van? Turn 5-ös. Itt allint toltam, 7$-os pot, kicsit kisebb a stackem, mondom ha emelek, akkor már úgyis allin megyek riveren, hátha dob és nem mákol le riveren, ha A-a van valamivel, ami nem A3 és A4... Nem, valóban nem volt ennél a derék játékosnál A3, és A4. Ezt most ha betennénk a handelemző topicba, és tippelgetni lehetne, valószínűleg senki nem találná el. Nem, mégcsak 22 sem, bár ott is megkérdőjelezhető lenne a játéka. Kapaszkodjatok meg: J4o. Nem más, mint J4o. Mikor megláttam... Pfff... Ezen felül még egyszer levert 36s-sel is runner-runner flush-sel, ott sem bírtam eldobatni vele, de ott csak top párom volt, szóval igyekeztem nem hizlalni a potot, csak valami 2$ ment el rá. Persze nem csak ellenem játszott így, mástól is hasonló szép lapokkal és játékkal nyert, én már nem bírtam, úgyhogy inkább kiültem és abbahagytam, mert szerintem ezután nem tudtam volna hozni a normális játékom. A csaj ekkor 38$-nál járt. Vicc.
De sebaj, remélem szereztem vagy 70-80 pontot ma, és akkor van már vagy 100. Mégegyszer ennyi, meg egy kicsi, és már vehetem is ki a pénzem, majd pedig jöhet a következő. Utam során lehet, hogy belebotlok majd termekbe, ahol elidőzök, illetve pénzt is hagyok majd, a Betfair viszont nem lesz köztük. Nincs miért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése