2009. február 12., csütörtök

2008-11-27

A mai napról röviden annyit, hogy úgy volt szar, ahogy van. Körülbelül 5 órát aludtam, utána írtam egy üzleti prognosztika zh-t, ami már akkor gg volt, amikor megláttam az első oldalt. (Tanulság: 3 óra alatt nem lehet felkészülni rá - pótzh-ra jó ezt megjegyezni :D). Aztán rohanás, mosogatás, pakolás, és jöhettem is haza a fél 4-es busszal, 7-re itthon voltam. Szegény tesóm beteg, láz, hányás... :( Holnap kelek megint fél 7-kor, megyek vele orvoshoz, úgyhogy nagy alvás nem lesz. Azután egész nap beadandózás és zh-ra készülés lesz. (na meg megtudtam, hogy pakolászunk lehet egy autónyi fát, de ez még nem biztos...) Most jön a nagyon-nagyon sűrű időszak, embertelen lesz.
Este elfelejtettem regelni a WOPL free-re, mert hát nem lehet 1 nappal előtte kitenni a versenyt. Nem értem ennek a logikáját. Reggel nem volt időm regelni rá, este 8-kor beléptem, és a Red Kings reklám miatt nem tudtam beregelni, kb. 3 mp-en múlt. Na mondom... Nem, nem leszünk morcosak emiatt. Játszottam a blogger free-n, csak 19-en voltunk, 7. lettem, a FT eseményeiről inkább nem ejtenék szót, vicces volt. Bodogon ugyanennyit vesztettem, mert nekem mindenképpen fel kell tenni egy kis pénzt is úgy, hogy az elmúlt nem is tudom hány napban nem aludtam egy jót... A pókerre meg iszonyat kevés időm lesz a következő 1-2 hétben. CG-zni meg már így sem CG-ztem jó ideje, a bankrollom is egy helyben toporog. Bosszantó. Vagy hát még 4-5 órát sem fogok aludni. Úgy talán be tudom majd szúrni. Ráadásul a héten edzeni sem voltam. Grr...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése