2009. február 12., csütörtök

2009-02-01

Hallgass az ösztöneidre! És figyelj az ellenfél emelési mintájára és range-ére! És akármilyen nehéz is elhinni, tényleg az van nála! Ha így teszek, akkor most+58$-ban fejezem be a session, és nem +33-ban. 301 handet játszottam NL25-ön, szóval ez nagyon jó kis eredmény, bár voltam a session alatt +65-ben is. A végén volt pár peches leosztás, ez az utóbbi pl. egy KK vs QQ volt, emelt BB-ről 10BB-ig, én visszaemeltem rá 25 BB-ig, megadta. Ez eléggé leszűkíti a lehetőségeket QQ-ra, illetve JJ-ra, esetleg AK-ra. Valahogy mégis QQ-t sejtettem nála, már csak a nagy emelés miatt is (volt pár limpelő). AA-szal visszaemelnek kegyetlenül, KK-lyal is, QQ-val pedig sokan emelnek ekkorát, hogy kizárják a gyenge Kx és Ax lapokat. JJ-vel nem emelnek ilyet valahogy, vagy jön a J, vagy egy alacsony flop, és akkor viszik, én is vhogy így játszom vele, nem emelek túl nagyot. Hát jött a Q magas flop, aztán allin kerültünk, és kapott még egy Q-t turnön... :) Előtte meg AJ-val buktam, J magas flopon 63 ellen, turnön illetve riveren jött a 2 db 6-os. Flopon még csak gutshot húzója sem volt, de hát ki tud eldobni egy 63-at? :)
Azt tegnap el is felejtettem írni, hogy már a saját szobámból készült a naplóbejegyzés, itt van már egy gép nekem is. Elég gyengusz, még a Bodog is akadozik rajta, de hát lehet vele játszani, nem kell harcolni a gépért a tesókkal. :) Ha meglesz az 500k Ft, akkor meg úgyis veszek laptopot, szóval addig kibírom, és ez azért kicsit sztem nyomja a profitot. :) Másik előny, hogy nem zúg a gép kistesóm feje felett éjszaka, mert az sem jó. Mára egyelőre ennyi.
Ja és cg RULEZ!!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése