2009. február 12., csütörtök

2009-02-01

Nem, ez tényleg a vicc kategória most már. Tényleg k***ára unom. Hogy a jó k***a életbe lehet 3 különböző tornán minden egyes coinflipet elveszíteni??? Hogy??? 10 rohadt coinflip volt és mindegyiket!!! Kivétel nélkül!!! 77 vs AJ, 99 vs AJ, KQs vs AJo, AQo vs 89, 88 vs AQ, AT, vs 66 lehet bármi, mindegyiket elveszítem. Ami még szebb ezeknél is, mert hát jó, ez coinflip: Emel elölről, visszaemelek kis vakról AA-szal, derék játékos reraise allin, igaz hogy mindkettőnk M-je 20 körül van, én call. Mutatja az AJs-t, és megkapja a színt. Hogy a ... Nem, tényleg, nem tudom, hogy megéri-e erőlködnöm. Egyszerűen egy szar. Egy nagy büdös szar a torna.

Most gondoltam kipróbálom Bodogon a super stack 2k garantáltat, mert annak az eleje olyan, mintha cg-znék, 250 BB-vel indulunk, van tér a játékra. És ez igaz is! Szóval az elején szépen építgettem a stackem, aztán mikor bejött az ante, még egy szerencsés handdel meg is két és félszereztem, és így az első 5-ben voltam 50 embernél. És kiesek 41. helyen. Hogy miért?? Emelek shortra 77-tel, visszatolja az allint. Ez hiba? Nyomtam a callt. Nem volt nagy hiba, mivel AJo volt nála. Flop AJT. Ezután másik short ellen buktam még egy coinflipet. A kieső handem pedig AQo-val volt. Emelt a cl, visszaemeltem rá, mert nagyon agresszívkodott az előző körökben, több mint valószínű volt, hogy nincs nála komoly lap. Megad. T magas flopon allin mentem, nála 89 volt, és hát ott fityegett a 8-as a flopon, így nem bánta, hogy még be kell pakolni jó sokat, megadta. Ez minden bizonnyal rossz move volt tőlem. De most mit kell ilyenkor csinálni? A visszaemelés sztem jó volt, tekintve az ellenfelet és a lapját. Mikor meg már 14k van a potban, akkor el kell dobni 11k stackkel a lapom??? Mégis mi ilyenkor a teendő?? Totál erőt is sugalltam a visszaemeléssel, nem gondolkozik el azon, hogy mi van, ha JJ+ van nálam??? Komolyan, ezeken a rohadt tornákon várni kell a szaros QQ+ lapokat, illetve kis pp-kkel limpelni, ha set van meg allint tolni. Megadják, mert megadják mindig.

Legközelebb 100% hogy ha big stack leszek nem fogom kihasználni az előnyöm, meg terrorizálni az asztalt, nem fogok hinni az ilyen faszságoknak, amit mindenhol olvasok, mert ennek a terrornak mindig az a vége, hogy mindenki leszarja, és kiejtenek coinfipekkel meg ilyen átkozott rohadt hero callokkal. Le kell szarni, hogy te vagy a big stack, és tovább kell várni az AA-ra, meg KK-ra, meg QQ-ra. Semmi mást nem kell csinálni ezeken a kib***ott tornákon. Néha így nyerhet az ember. Most is csak ülnöm kellett volna és várni, amíg a többiek lemészárolják egymást pre allinekben szar lapokkal. A közepes pocketeket meg úgy dobom mint a szart short stackek ellen, mert CSAK szívok velük, mindegyiket leverik.

Ami alapján az utolsó bekezdésbeli következtetésre jutottam az az, hogy emlékszem, mikor elkezdem tornákat játszani, pont ezt csináltam. Nem érdekelt, hogy esetleg jól állok, vagy rosszul állok, vártam a jó lapot és kihasználtam. Ennyi, semmi trükkös move, semmi blöff, semmi visszaemelés AQo-val, mert hát úgyis gyengébb lapja van, és esetleg el tudja dobni. Nem. Emlékszem, hogy azon a tornán, ahol az eddigi legnagyobb nyereményemet szereztem, 170$-t nyertem és 3. lettem valami 600 emberből, egyáltalán nem trükköztem, két AA-szal, meg egy KK-lyal jutottam el a legjobb 20-ba, és ott AK-lyal kerültem allin valami Ax ellen A-os flopon. Ennyi. Semmi mást nem csináltam, a Final Table-ön is leginkább vártam, a többiek meg lemészárolták egymást. Aztán mikor 6-an voltunk, akkor elkezdtem allint tologatni a jobb lapokkal. És kész. Semmi mást nem kell csinálnom, ezt kell most már tudatosítanom, és így kell játszanom. Szarok a trükközésre, azt majd ha eljutok odáig, hogy valami komolyabb tornán szükségem lesz rá. Mert itt nincs. Csak türelemre van szükség, arra, hogy várjak...

u.i.: Többször nem írom, hogy nem játszom tornát, mert úgysem bírom ki. Nem nagyon tudom elviselni a kudarcot, és úgysem fogom abbahagyni, míg nem érek el sikereket. Kicsit olyan az utolsó pár bejegyzés a naplómban, mintha kettős személyiségem lenne. Egy sikeres cg játékos, és egy fish tornajátékos bejegyzései felváltva. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése