2009. február 26., csütörtök

2009-02-25

3 nap szünet, 1 óra játék, 5 leriverelés 1-3$-os potokban, 2 db 10$-os coinflip (55-45 javamra) elbukása szintén riveren, valamint 20$-os pot elbukása két párral set ellen, összesen -22$-ban zárás.

Red Staron így -25$-ban vagyok úgy, hogy 30$ bónuszt hozzáírtak az egyenlegemhez, azaz amit játékkal elértem NL10 SH-n olyan 10k hand alatt az -55$. -> SZÁNALMAS.

Most már tényleg örömmel fogadok tanácsokat, mert kezdek besokallni. A februárom kész katasztrófa, semmi nem jön össze.

Moneybookers-szel napi szinten levelezek, mivel pénzt kellene kivennem, de nem tudok. A kártyás kifizetés egész egyszerűen nem működik, nem tudom miért, az MB pedig ugyanazt a baromságot hajtogatja. A számlás kifizetés ugyebár 8k HUF-ba fáj, de lassan rá fogok kényszerülni, mivel szükségem van a pénzre. 500k-nál akartam laptopot venni, de ha már úgyis veszek ki pénzt, ami ráadásul 8.000 Ft-ba fog pluszban kerülni, akkor kiveszek inkább 200 ezer Ft-ot és megveszem a laptopot is. Ez gyakorlatilag a bankrollomnak több mint a fele, ami egy ilyen periódusban, amikor 1 hónapja vesztőben vagyok újabb nehezen emészthető dolog lesz.

Ha valakinek kedven van hozzá, nézheti a játékom Red Staron, én nem hinném el, ha nem élném át, illetve nem látnám. Az FD ellenem nut lap, tolják is vele az allint flopon, és jön is riveren újabb halálos csapást mérve KK-mra. Érdemes ellenem akár 3 színnel is próbálkozni, 90%-ban ugyanis jön majd a szükséges kettő szín turnön illetve riveren.

Most 6-tól lesz egyetemi pókerbajnokság, freeroll lényegében, ahol több mint 100-an leszünk és az első 4 (!!!) fizet állítólag. Amilyen jó kedvem van, meg amennyire megy a póker, biztos ITM leszek...

Az a probléma, hogy nem csinálom azt, amit elhatároztam, és nem tudom miért. Nem tudom, miért nem játszok annyit, amennyit kellene, miért nem elemzem a játékom, miért nem olvasok könyvet, és miért nem tudok pozitívan leülni és elhinni, hogy nyerhetek. Mert az utóbbi másfél, két hétben be kell vallanom, hogy már nem tudtam úgy leülni, hogy arra gondoljak, na most vajon mekkora összeget kaszálok az elkövetkezendő 2-3 órában, és nem tudtam élvezni sem a játékot... Szomorú, ugyanis én tényleg szeretek pókerezni, de most valahogy nehéz élvezettel tekinteni a játékra, ami annyi keserűséget okoz már 1 hónapja... :(

Ma este megnézzük Beámmal a Gettómilliomost, több helyen olvastam, hogy ez az év "feelgood" filmje. Remélem is, mert igencsak rámfér valami ilyen, hátha jobb kedvem lesz tőle, vagy valami kis pozitív hozzáállást kölcsönöz, amitől majd jobban érzem magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése