2009. február 12., csütörtök

2009-01-19

Jó késő van, de nem elég késő ahhoz az elhatározáshoz, hogy ne játsszak több tornát. Még freerollt sem. Egyszerűen értelmetlen időpocsékolás, semmit nem ér az egész. Az egyetlen, amin játszani fogok, az a szatelit a 100k garira, és ha nyerek belépőt, akkor egyből fel is használom arra. Ott meg vagy szerencsém van, vagy nem, ha viszont igen, akkor egyből kaszáltam egy nagyot. Nincs kedvem ehhez, hogy vagy lemákol az elején valami barom 84o-val, mikor én várom a jó lapot, és az egy QQ személyében meg is jelenik egy J magas boardon, ahol az ellen kap a turnön még egy 8-ast - a flopolt másik 8-asához, mert hát egy 3/4 potos emelésre, pf raise után hogy is lehet ilyet eldobni..., vagy pedig várok a jó lapra, várok-várok, mikor a 160 emberből már csak 40-en vagyunk, akkor 3-as M-mel allin megyek TT-zel QQ ellen, és köszönjük szépen a 2 és fél órát amit elb***tál. Erre most már úgy érzem, hogy tényleg nincs szükségem. Nem is az zavar, hogy nem nyerek a tornán, hanem az, hogy elmegy mindig 2-3 óra, ami alatt nyerhetnék cg-n. Most mondjuk pénzben is realizálódott, mivel a 10k gari, plusz egy 5k gari addonnal elvitt 36$-t teljesen feleslegesen. Szóval ennyi, még ezen a szar 10k-son sem fogok játszani, mert értelmetlen, nincs időm, én meg nem igazán érzem, hogy kellene játszani. Tényleg fel nem tudom fogni, hogy aki sokszor nyer tornát, az hogy csinálja. Eddig nekem egyetlen egyszer sikerült, de akkor szénné mákoltam az egész OPHU fórumozó csapatot, és egyáltalán nem azon múlt, hogy hú de jól játszottam, hanem egyszerűen gyakorlatilag minden coinflipet, sőt, majdnem minden 30-70-et és 20-80-at megnyertem. Így kicsit úgy érzem, hogy egy győztes torna egy olyan hosszútávú mintának az eredménye, amiben pont te nyertél szinte mindent. Ráadásul ugyebár a tornán nem mindig játszhatod meg úgy a lapjaidat, ahogy azt tennéd 100 nagyvakkal, és nekem ez egyre jobban korlátozónak tűnik, mert rohadtul idegesít, mikor allin kell mennem egy TT-zel, mert nincs más választásom. Ráadásul az is szörnyű, amikor látom, hogy hogy lesz valakiből cl. Kiejt 5 totál fogalmatlan játékost, akik állítom, hogy akkor játszottak először. Persze nekem olyankor lapsivatag van. De nem panaszkodom tovább, értelmetlen, cg-n nyertem este is, így kb. szinten tartottam magam. Érdekes, és már többször írtam a naplómban, hogy én régen, mikor elkezdtem játszani, akkor a tornákat szerettem, és érdekes módon, akkor jobban is ment valahogy, most viszont ahogy egyre jobban megy a cg, annál jobban utálom a tornákat.
Szóval, 100k szatelit, ahonnan vagy jön a kiugrás, vagy nem. :) Még freerollt sem játszom, ilyen $1k-s, meg $2k-sokat, ami alól kivételt képez a Carbon hónap végi $50k freerollja, mert hát azért azon is el lehet érni a kiugrást. :) Na jó, még az OPHU freeken indulok, mert az azért más. :)
(egy pár torna azért csak összegyűlt a végére... tehetetlen vagyok ezzel szemben... :D)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése