2009. február 12., csütörtök

2009-01-03

Hú, már elég régen írtam a naplómba, úgyhogy most igyekszem pótolni a lemaradásom. Remélem mindenkinek jól telt a szilveszter, nekem igen. :) Tesóm is itt jött velem Miskolcra, és hát nagyon jól érezte magát (hehe :D), ráadásul itt volt Beám, a haverok, szinte minden ismerősöm, évfolyamtársak, kolis szomszédok, szóval elég nagy banzájt csaptunk. :) Másnap természetesen kicsit visszább is vett mindenki, hogy finoman fogalmazzak. :)
Január 1-jén tehát elmaradt a póker, mert inkább khm, erőt gyűjtöttem, tegnap viszont már játszottam 3 tornát, ami 3$(!!!) pluszt jelentett. Full Tilten nem sikerült a 2 tornából egy sem, Titanon sikerült nyernem, így jött össze. Ma reggel viszont már cg-ztem Bodogon, lejátszottam 1000 handet, és hát az iszonyat bad beatek ellenére, most sikerült 30,5$ pluszban zárnom, aminek nagyon örülök. A bad beatek alatt szigorúan olyan handeket értek, ahol az ellenfélnek maximum 6 outja volt... :) A kedvencem: As9s nálam, a boardon 9d7s6s, vagyis top pár A kickerrel, plusz FD, az ellenfelem pedig allinig jön Q5o-val, és jön neki a 8-as. Nekem nem jött a szín. :) Egy WP-t azért írtam neki. Meg persze tetszett még az AK vs KT is, ahol pf reraise-t toltam, egyedül adta az ellenfél, K magas board, emelek majdnem egy potot, adja, és turnön jön neki a T, én meg allin tettem, mert már csak 3 $ volt nála. Ha checkelek, akkor ő tol allint, és valszeg úgyis adom, ha kisebbet emelek, az sem segített volna. Ja, igen és nagy kedvenc volt még ma az, amikor a netkapcsolat akadozott flopolt A magas színnél (A a kézben természetesen...) , és a progi így a nevemben eldobta a lapot. 4 ellenfél volt bent, lehet, hogy ki lehetett volna hozni valamit belőle... grr... De nem akarok panaszkodni, ha így menne mindig, akkor nagyon elégedett lennék. Ma még lehet, hogy játszom kicsit, bár tanulni is kellene már, el is kezdtem a költségvetési kapcsolatokat, majd meglátjuk. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése