2009. február 12., csütörtök

2008-11-26

Én magam sem hiszem el, de ma is megtörtént. Elfelejtettem lementeni a gratuláló képet, de ezen is látszik az eredmény, csak GTomit kell keresni. :)
ECOOP III #3 $100,000 Trb
Elképesztő!!!! Egyen már csak elérek valamit! Ez most újra visszaadta a kedvem, de nagyon is!!! Nem fogok magammal szemben nagy elvárásokat támasztani, mert tudom, hogy ez sem átlagos teljesítmény, szóval ha valamelyiken ITM leszek, akkor nagyon fogok örülni, ha nem, akkor úgy fogom majd fel, hogy majd a következőn!
Ezt viszont mindenképpen meg szeretném osztani naplóolvasóimmal, mert nagyon-nagyon érdekes hand, nagyon-nagyon nehéz döntés. Harrington-könyvben olvastam, de tényleg nehéz meghozni... Nagyon-nagyon-nagyon nehéz. :D Nem is tudtam meghozni a jó döntést (aminél hülyének tűnhet az ember persze a hétköznapi játékos számára, de nem baj... :D) Meghoztam a rosszat, legyen ez intő példa mindenkinek, aki ilyen helyzetbe kerül. Majdnem több órás játékom bánta, és ez természetesen csak szateliteken kérdéses, hogy mi is a teendő. Hozzáteszem, hogy ekkor még 40 játékos volt bent, és 32-nek volt ticket. Kemény.
Fold vs call
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, nagyon gondolkoztam a dobáson, be is írtam a chatbe, hogy AA-om van, nehéz döntés. Nem hitték el persze, ment a call. Barátnőm is mondta, hogy dobjak (persze ő KK-t is engedett el preflop torna elején, mert épp kimentem WC-re, és nem tudta szegény, hogy mit csináljon :D), merthogy előbb mondtam, hogy már nagy esély van rá, hogy bejutok... Ezután a hand utána Q5-tel kerültem allin SB-n, ugyanis kisebb volt a stackem, de szerencsére nyertem... Nagyon hosszú másodpercek voltak... Ráadásul még mielőtt lett volna az AA-os ütközet, akkor is allin kellett mennem K5-tel, szerencsére a BB-nél (akitől kötelező volt a call 32s volt...) Úgyhogy nem volt sétagalopp a torna, de megvan.
Ma volt még a WOPL $5.50-es buy-in is, sajna nem nyertem mobilt, 26. lettem a 260-ból, 14$, valamint pár pont a ligában. Nem baj, én úgyis a laptopra megyek, és van még lehetőség előrébb kerülni. :)
Próbáltam az ECOOP event 2-re is bejutni ma, azt 10$-om bánta, nem megy ez a limit hold'em, nem is próbálom többször, engem idegesít. Ráadásul SH turbo sat. volt. Volt esély dobatni, gondolhatjátok. :)
Ennyit mára, most boldog vagyok. :D
(Egy kis üröm az örömben, hogy reggel 7-kor kelhetek befejezni a számvitel beadandót, amit 10-re kell bevinnem, valamint holnapután zh, amire még nem készültem semmit - bár mások sem :D - és hát én nem tudok rá tanulni majd 9 után sem, de vhogy megoldom.)
Jó éjt Mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése