2009. február 12., csütörtök

2008-12-01

Szar nap. Mostanában minden bejegyzésem ezzel indul szinte, de hát beadandó időszak van, ami nálam mindennél rosszabb, még a nyelvvizsgás-szigorlatos-pótzh-s-vizsgás periódusnál is. De legalább ma két beadandót kipipálhatok. Keltem reggel 6-kor, imba 5 órát aludtam, és gyakorlatilag egész nap beadandóztam. Na jó, nem, igazándiból pókereztem 15 percet a WOPL-en, de kiestem AJ-val KK ellen. Gyors volt. A reményeim lassan el is szállnak, persze hát 1-2 tornagyőzelemmel a ranglista elejére lehet ugrani, de már most kezd elszállni a motivációm is. Egyszerűen így nem lehet. A 150k-s PLO ECOOP csütörtökön lesz, amikor a 70k-s Christmas Party is Red Kingsen. Soha jobbkor. Szerda infómen zh, csütörtök gyak. számvitel. Borzasztó lesz, és tuti, hogy nem fogok tudni koncentrálni akkor sem a pókerre, úgyhogy már abszolút nem reménykedem. Valahogy megpróbálok majd türelmet erőltetni magamra, hátha menni fog valami csoda folytán.
Az OPHU-nak köszönöm a reklámot, kint volt a naplóm a főoldalon, na hát azóta nem sok jó várta az idetévedőket. Legközelebbi bejegyzésem már remélem nem azzal kezdem majd, hogy "szar nap"...
Ja, azt majdnem el is felejtettem: Hogy teljes legyen a boldogság, egész nap az orromat fújtam, nem is érzem magam maximálisan, és már a torkom is kezd fájni. Ráadásul kering itt az egyetemen is némi pletyka egyfajta hányós-hasmenéses betegségről is, amiben része volt majdnem az egész családomnak is, és hát úgy látom itt sem kerülhetem el a végzetem, mindenhol veszélyeztetve vagyok. JUHÉÉÉ!!! Ha ez kiteljesedik nálam, akkor lesz csak végképp teljes az örömöm!
Sírás OFF...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése