2009. február 12., csütörtök

2009-02-05

Na, nem váratott sokáig magára ez a bejegyzés sem, két torna kellett hozzá. Két torna és agyf*sz. Ezt én már tényleg nem tudom elhinni, hogy nem tudok ITM jutni. Egyszerűen nem, akárhogy játszom nem. NEM, NEM, NEM!!!!

OPHU free-n nem jön semmi, egy KK az elején, amivel nem érek semmit. A következő jó lapom egy AJo elölről, és egyszerűen már muszáj volt kezdeni valamit. Emeltem, két megadás, jön a J, de másnál két pár fityeg J8-cal. Igen, tudtam, hogy verve vagyok, de egy normális lap jön, azt is eldobom, és ottmaradok 1000-es stackkel, amivel ilyen lapsivatagnál kitörölhetem a s***em, és benne van, hogy csak blöff, bár két ellenfél ellen bátor lenne. (bár Trogair képes rá :D)

Action Poker. Hát nekem meg kell nézni, milyen a torna itt. Milyen lenne? Ugyanolyan elb***ott f*szság mint máshol. Allin megyek mid párral flopon, de hát gutshottal adni kell, hogy a jó k***a életbe ne adja??? És hát annak jönni kell, hogy a jó k***a életbe ne jönne??? Ezután 2-es M-mel allin egy J3s-re, ATo call. 3-as flopon, de csak azért, hogy még jobban fájjon a turn A.

Nem tudom mi lesz, minden egyes tourney után tiszta ideg vagyok, látom a sok balfaszt, hogy épít 5-6-szoros stacket 10 hand után idióta barom játékkal, két idiótából az egyiknek nyerni kell alapon, meg hogy mákolnak szanaszét gutshottal meg egyéb f*szsággal. Utána meg nincs kedvem cg-zni sem a kudarcélmény és idegeskedés miatt, mert tudom, hogy veszítenék, és nem játszanék jól, és akkor már ez is idegesít, hogy nem cg-zek a torna miatt...

Minderre rátesz az, hogy még mindig köhögök, már 3 hete, emiatt is nagyon jó kedvem van. Azóta 3-szor voltam orvosnál, azt mondják hörghurut... Tüdőszűrésre és allergiavizsgálatra meg két hét múlva mehetek majd.

Szóval nem tudom. Olvastam már, hogy a tornáknak nagyon nagy a szórása, és előfordulhat ilyen hosszabb pechszéria, és ITM-mentesség, de még soha nem szembesültem ezzel, és borzasztóan idegesítő, emellett meg arra kell gondolnom, hogy vmit nagyon rosszul csinálok. De hát fogalmam sincs, hogy mit...

Meg tényleg... Az milyen, hogy vasárnap óta ma nyertem először coinflipet?? Ez CG-vel együtt értve. Lehet, hogy hihetetlenül hangzik, de igaz. Csak mutatás nélkül, illetve egyértelműen jobb lappal nyertem potot. Minden egyes coinflipet buktam. Ennek minimum 20-nak kell lennie. Ezt meg már elég nagy kib***ásnak érzem.

Ennyit mára, megyek is fürdeni és aludni, pedig még CG tervbe volt véve... De hát a tornák... Itt is bocsánatot kérek a trágár kifejezésekért, de ki kellett dühöngeni magam.

u.i.: A naplóm nyelvezete, illetve az aktív szókincsem kezd elmenni Mjolnir naplójának irányába, úgyhogy vissza kell lassan fordulni az útról. Már barátnőm is megjegyezte, és hát igaza is van. Nem vagyok papucs. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése