2009. február 12., csütörtök

2008-10-15

Tegnapelőtt este gondolkoztam, hogy induljak-e a Titanon a 6000$ garantált rebuyos $3.30-as tornán. Nem hiszem, hogy indultam volna, de barátnőm fogta, és beregisztrált. :) 760-ból 50. lettem, nem volt sem rebuy, sem add-on, így nyertem 24$-t tisztán. :) Ez főképp annak is köszönhető, hogy a 4. és 5. handem AA volt, amikkel egyből meg 5,5-szereztem az 1500 kezdő stacket. :) A Bodogon is nagyon megy most a cg, minden egyes session olyan 20$ körüli pluszban zárul. Összesen végülis most 517$-om lenne itt, de kivettem belőle 130$-t, csak hát ez a MB-mizéria most nagyon mellbevágott... Ki akartam ebből kérni az OTP-s számlámra 80$-t, és vissza akartam tenni 50$-t, hogy legyen reload bónuszom, egyelőre a support válaszát várom, hogy jogosult vagyok-e rá. :) Az 50$-t tehát mindenképpen vissza fogom tenni, de nem tudom, hogy vegyem ki a többit... 8000 Ft-ot egy átutalásért én biztos, hogy nem fogok fizetni. Olyan idegesítő, most tök jól megy a játék, minden rendben lenne, aztán itt van ez... Nem is tudom, hogy kerülte el a figyelmemet, mikor mindig olvasom az OPHU-t, meg más oldalakat is, mégsem láttam semmit erről, és persze az MB is nagyon szépen tájékoztatott... Most visszanéztem a leveleimet, én erről bizony nem kaptam semmit... Az is biztos, hogy nyitok egy Neteller-számlát, ma elolvasgatom a hozzá kapcsolódó dolgokat, és szépen átállok arra. Bár Bodogon sztem ez is problémákba fog ütközni, de majd levelezgetek a supporttal, hátha van rá megoldás. Most reggel is nyertem kb. 1 óra alatt Bodogon 19$-t.
A "mutatóim" nagyon szépen alakulnak. :) Haverom gépén 4000 hand után az SD won 62%, a win if flop seen pedig 48%. Majd összesítem egy-két hét múlva a barátnőm gépén, illetve az otthoni gépemen lévő eredményekkel, kíváncsi vagyok. :)
A jelenlegi állás:
Titan Poker: $203
Bodog Poker: $387
Full Tilt Poker: $80
Moneybookers: $130
Ez összesen pedig kereken 800$. Alakul úgy érzem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése