2009. február 14., szombat

2009-02-13

Egy nagy elkeseredett fish vagyok. Ismét egyetlen óra alatt -40$ Red Staron NL10-en. Én ezt már tényleg nem vagyok képes felfogni. Sírhatnék kerülget megint. Reménykedtem, hogy meglesz az 500 ezer Ft hétvégére... Most meg már szerintem közelebb vagyok a 300-hoz mint a 400-hoz. :(:(:(:(:(:(:(

Nem is tudom, hogy fogom itt elérni az 1.000 pontot, ha ilyen tempóban fogy a pénzem, ez még a terem bónuszával illetve a savvy bónusszal együtt is mínuszos lesz... :(:( De tényleg, mert ha olyan jól játszanának itt. De nem, minden szarral megvernek, ha value betelek dobnak, ha blöffölök, mert tudom, hogy gyengék, akkor végigjönnek középső párral... A mai nap kedvence viszont az AA vs 95o volt, amivel 4bb-t emelt, majd a 12 bb-s reraise-emet adta, flopon emelt fél potot, amire visszaemeltem, megadta, turnön emelt ismét amire allint toltam. És hát jött a sora... Miért ne... alig 27$-os pot volt...

Ezen kívül ugyanaz ellen a srác ellen 3-szor kapott ki a TPTK-m a középső párja ellen, amihez mindháromszor riveren jött a drill. Ezen kívül 3-szor vert meg sor is a riveren, és egyáltalán esélyem nem volt readelni. Amikor két párt flopoltam, akkor jött velem, majd riveren megkapta a nagyobb 2 párt.

Semmi nem jön össze az ég adta világon, az utóbbi időben egy nagy szerencsétlenség vagyok és tehetetlen dühöt érzek...
Most már pókerezni sem esik jól. :(:(:(:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése