2009. február 12., csütörtök

2009-01-06

Na, egy este alatt ilyen gyorsan még soha nem írtam két bejegyzést. Már az előzőnél abba kellett volna hagynom a cg-t +10$-nál, így ugyanis -7,5 lett a vége. Mindez összesen 770 hand alatt... Pff... A tornák után érezhettem volna, hogy megint rajtam van a bohócsapka, de hát a gutshotokat a Bodog megfejelte még jobbal. Nagy kedvencem lesz ez a hand. Nálam AA buttonon (muhaha!!!) emelnek elölröl 3,5 BB-t, egy megadja, én emelek 11,5 BB-ig (mit tesz a félelem :D), az eredeti emelő adja. Flop J95 rainbow, emel 2/3 potot, visszatolom rá allinre (7$ volt a kezdőstackje, ami már eleve nagy tudásra vall, mint ahogy azt Selindek is írta, persze lehet, hogy csak véletlenül elfelejtett újratölteni...), megadja, és mutatja az AJ-t, én meg már sajnálom is őt, amiért ennyire rosszul játszott. Nos nem kellett volna. Turn: J. Hát persze, végülis a 2 out is 2 out. Mindez a zsinór gutshot draw-k után, tökéletes befejezés. Lett volna. De nem, mert ezután leverik a két párom még egy gutshottal, valamint az A4s-emhez érkező A58 színhúzó adó flopon a fél beülős játékos elleni allint is elbukom, mert A8o-ja van, és nem jön a szín, majd bukok még 2$-t, mert meg kell adnom a T9s-emhez turnön érkező combo draw-hoz az emelést. (lent volt a 8-as belőle és turnön jött a J) Az ellenfél KK-lyal slowplayezett 3-unk ellen (flopon is checkelt, nc), de hát ő nyer vele, hiába van combo draw-m, amihez ha jön vmi egy beülővel fizet érte. Bezzeg én, aki emel 11,5 BB-t az AA-ával, az bukik. Amúgy tényleg érdekes, de sztem itt az AA tényleg olyan, mintha kevesebbszer nyerne, mint veszítene. Nem, nem csak arra gondolok, hogy ma én is 3-ból 3-szor buktam vele, meg egyszer ugyebár dobtam a KKTQQ boardon, hanem egyfolytában látom az embereket bukni vele. Akinek van róla statja, az elmondhatná, hogy milyen, mert őszintén kíváncsi vagyok rá. Biztos, hogy csak most van ilyen periódus, amit én látok, de komolyan mondom, hogy kb. 80%-ban látom bukni, ha showdown van. (persze biztos egy csomószor dobnak ellene, és azt nem látom, de szerintem ez akkor is durva...) Ja, és volt még ma egy QQ vs JJ vs KK csatám is. Ott is buktam 6,5$-t, de az az én hibám volt. Emeltem 5 BB-t középről a dámáimmal, egy negyed és egy fél stackes megadta. JT3 flop volt, én emeltem, majd a negyed stackes allin ment, amire a fél stackes is betolta. Na hát itt azért el kellett volna dobni, mivel egyértelmű volt, hogy verve vagyok, minimum a 2. által. Megadtam, a negyed stackes KK-t, a fél stackes JJ-t mutat. Ez volt ma a legnagyobb hibám. Ezen kívül nem igazán tudok másikat említeni, a játékommal most meg vagyok elégedve, tiltre sem kerültem, játszottam, amit kell, illetve amit szoktam.
Viszont:
1.Most már tényleg nem fogok olyankor játszani, amikor nem kellene, értsd ezalatt a reggel 9-kor kezdődő vizsgát.
2. Ha sok bad beatet kapok egymás után, akkor is ki fogok lépni, mert kicsit mókuskerékben érzem magam amiatt, hogy nem jutok egyről a kettőre, és nem nő a BR 2-3 óra alatt, ami fásulttá tesz, valamint paranoiássá, valamint elkezdek hitetlenkedni azzal kapcsolatban, hogy nyerhetek. (nem, nem TILT!!)
Ennyit mára. Reggel lehet, hogy túlértékeltem a dolgokat. :)
Holnap pedig szünnap, holnapután este folytatom, de akkor már otthonról, két - remélhetőleg sikeres - vizsgával a hátam mögött. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése