2009. február 12., csütörtök

2009-01-06

Elfogyott a T$-om, illetve maradt 2. :)Kérem valaki árulja el, hogy a francba kell tornát játszani. Sőt, nem, nem is. Hogy lehet védekezni az ellen, hogy sorozatban verjenek el gutshot draw-val. Első torna, Bodog 1500$ guaranteed. Viszonylag jól állok, átlag felett. Ugyanaz a srác, kétszer ver el gutshottal egymás után, nekem mindig volt egy top párom. De riveren kétszer húzta be a szaros 4 outot. Ezután meg lejött ellene egy olyan, ahol neki volt magasabb sora, majd az allinemet is ő adja meg, és végez ki. WTF???
Jó, mondom ilyen nincs, bebizonyítom, hogy tudok játszani. :) Nem tettem. :) Köv torna, nem jön semmi, rebuyos a cucc, 4k$ guaranteed, elölről emelés, de nem méltattam sokra a srácot, volt pár érdekes mutatása. A9o-val buttonról allin, vakok dobnak, ő gondolkozik fél percig, megadja JTs-vel. (és 3/4 stackkel, bár rebuy tour...) AQ5 flop, mondom juhé, turn 3, river K. Hát mi más?? Alap. Szóval ez most kicsit legyalult. Egyébként az első tornán dobni kényszerültem egy AA-t mivel KKTQQ board jött. (nc, emeltem, adta, flopon emeltem, adta, szóval a K esélyes volt...) Valamint dobtam egy TT-t is, mivel raise-reraise volt előttem. Később kiderült, hogy mindezt AJ, AQ-val tették...És hát a T is jött... Francba... CG-n egyelőr pluszban vagyok most este is, meglátjuk mi lesz a vége, bár lassan le kellene feküdni, reggel 9-től vizsga, regionális politikák. Most viszont már elhatároztam, hogy nem fogok tornákon játszani, egyszerűen felidegesít, hogy korrekten játszom 2 óráig, utána meg kiesek ilyenekkel, és mínuszos az egész. Ráadásul hosszú távon is képtelen vagyok elérni olyan profitot mint cg-n, úgy érzem. Csak az OPHU freeken, a 100k saton, és a 10k saton fogok játszani, és azokból játszani 10-30$-os tornákat, hátha sikerül valami, de kisebbeken semmiképpen nem fogok játszani, mert időpocsékolás. Nemsokára depózok Carbon pókerre, Red Kingsről már jött a pénz, csak Titanról nem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése