2009. február 12., csütörtök

2008-11-20

Hú, már rég írtam a naplóba, ráadásul régen is játszottam, ugyanis most jól el voltam a beadandókkal... (nem mintha kész lennék minddel...) A héten most játszottam először, jól is jött a fórum free, hogy kicsit újra lendületbe jöjjek kockázat nélkül. Jól sikerült, nagy nehezen becsorogtam az FT-re nyolcadikként, ekkor az M-em 3,5 volt. Jött két KK-m (volt egy az elején is), majd később még egy AA-m, így sikerült 3. helyen zárni, nyertem 37,5$-t. Nem tudom, hogy játszom-e még ma -valszeg már nem -, holnap viszont mindenképpen kellene. Természetesen folytatom a beadandózást is, de mindenképpen kellene nevezni a Red Kings WOPL-re, valamint az ECOOP-n is be akarok jutni egy két eventre, remélem sikerül. Ráadásul itt van ez a bónuszvadászkodás, amit már igencsak el kellene kezdeni, ezt pedig a Betfairen fogom megtenni. Most a hosszú kihagyás után egy ilyen rövid naplóbejegyzést sikerült írni, de most már visszatérek majd a régi kerékvágásba. :) (legalábbis nagyon igyekezni fogok :D)
Ráadásul valószínűleg fogok írni most már a közelgő zh-król, beadandókról, és persze a vizsgaidőszakról is (remélem nem hat majd ki a játékomra, bár ez azért nehéz lesz :D).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése