2009. február 12., csütörtök

2008-11-15

Ma megkaptam a 60$ bónuszt Bodogon, nyertem is hozzá NL10-en vagy 10$-t, Titanon egy $5.50-es Freezouton szintén termeltem 5$ profitot, és mégis mocskosul elégedetlen vagyok. Tényleg egyre jobban utálom a tornákat. Egyszerre egyet biztos, hogy nem fogok játszani, legalább 3-at csak. Szívok 3 órát, dobálom a lapokat 87%-ban, mert egyszerűen semmi nem jön, 3 jól megjátszott handnek hála, az 1560 játékosból mikor 300-an voltunk még 4. helyen is álltam az átlag 3-szorosával, de nem, nem juthatok FT-re... Egyszerűen mindig jönni kell vmi szarságnak. 1560 játékosból már rohadt nagy mák is kell, hogy FT-re kerülj. Rohadt nagy mák. Tudom, hosszú távon nyerő vagy, ha jól játszol, de hát engem ez kiborít. Már megszámolni sem tudom, hogy hányszor voltam ITM, de egyszerűen mindig akkor esek ki, amikor a nagyobb ugrások kezdődnek a pénzben. Most 92. lettem. Szín jött a két párom ellen. 76-hoz, omg 76-hoz... Egy ss allinjét adtam meg KQ-val, de hát bejött mögöttem 76-tal. És a szín is jött neki turnön... Hát persze hogy jött. Egyszerűen megint lapsivatag, aztán jön valami jobb, amivel kiesek. És ez mindig a tornák vége felé. Biztos, hogy rosszul csinálok valamit. Legközelebb iszonyat agresszív leszek, minden szarral lopni fogok, meglátjuk. Mert ez a kivárásos módszer, még ha jól is áll az ember, akkor sem okés. Lopni kell végig. Ha ss vagy azért, ha bs vagy azért. Nah, szép kis tanulság lett a végére... Még van egy lehetőség mondjuk, nem tudom kitől olvastam, hogy ő csak az allin és fold gombot ismeri ilyenkor... Amikor az M-em 10 alá csökken, még a vakoknál sem fogok emelni,vagy éppen kiegészíteni, ha 3 játékos limpelt, hanem csak allin vagy fold. Ha esek, esek, ha nem adják meg, vakokat viszek, ha megadják és nyerek, awesome... Ez Harringtonnál 5 alatt van, de én soha nem értettem, hogy most akkor mi is lenne a helyes játék olyan 5-10 közötti M-mel. Talán ez a legnagyobb hiányosság a játékomban, ez az, ami a legkevésbé megy. Ez az 5-10 közötti M elég nehezen kezelhető...
Most pedig alvás, mert holnap éjfélig meg kell csinálnom az infómen beadandót, amit ma nagy ívben elkerültem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése