2009. február 12., csütörtök

2009-02-09

Nem tudom, mi történik mostanában, nagyon nem megy a játék. Megint egy iszonyat gusztustalan bad beat szériával küzdök. Egy nyerő sessiont 4-5 vesztes követ, aztán megint egy nyerő, és folytatódik ez a gusztustalanság. Nem játszottam 1,5 órát, és NL10-en 4 asztalon vesztettem 40$-t. Most komolyan hogy lehet ez??? Ez volt az a Cake Network, amire én emlékeztem. Egy vicc volt. Nem tartom magam fishnek a NL10-es mezőnyben, és bukok 40$-t alig több mint egyetlen óra alatt??? Hát szerintem ha egy totál kezdőt ültetünk le NL10-re, aki épphogy ismeri a szabályokat, az nem veszít ennyit... Annyira szánalmas... Ilyenkor olyan düh van bennem, rohadtul idegesít, elb***ta az estémet...

Egy tanács: Harringtonnal ne foglalkozzatok. A KK-t pedig olyan messzire dobjátok, mint a szart. Ha úgy gondoljátok, hogy ott az AA, akkor az ott van. KK-t csak tornán ne dobjatok, és ott is csak akkor, mikor már nem deep stack játék megy. Máskülönben, mint ahogy említettem, mint a szart. Még SH asztalon is... Komolyan, miért szopat ezzel minden rohadt terem??? A legutóbbi 1-2 hónapban olyan iszonyatos mennyiségű KK vs AA-t kaptam, és minden egyes esetben tudtam, hogy AA van náluk, szóval el kellett volna dobnom, valszeg olyan 50-60$-ral lenne most több az összbankrollom minimum. Nevetséges. De hát "KK-t dobni nem szabad"!!! Nem, a nagy büdös lóf*szt nem. Egy visszaemelést még megpróbálsz, és ha akadékoskodnak, dobsz. NL10-en legalábbis mindenképp, mivel mással nem emelnek vissza többször csak AA-szal.

De nézzük, milyen gyönyörűséges leosztások voltak még ma a KK vs AA-n kívül, amivel 13$-t buktam. Volt egy QQ vs 77, J magas flop, turn 7-tel. 4,5$-t buktam ezzel. Volt ezen kívül egy olyan beteg szar leosztás, hogy nem vagyok képes felfogni. QJ volt nálam, egyszínű. Flop 994 volt. Checkel, én is checkelek. Flopot csak 2-en láttunk. Turn 8-as, ráadásul már színhúzóm is van. Emelek fél potot, ez valami 20 centet jelent. Megad. Tehát olyan 80 cent volt a pot a rivernél. Jött egy T. Ekkor 12$-ral allin ment... Na most ilyenkor őszintén: Mit kell csinálni??? Mert ez olyan speciális eset, hogy ezt nem említik a pókerkönyvek. Ilyen előzmények után, hogy nem emelt egyszer sem, csak turnön megadott, aztán ez... Én meg megkapom a sort... Megadtam, mert nem tudtam mit kezdeni ezzel.... Hát nem, 94 volt nála... Egy nagy büdös vicc. Mintha látta volna a lapom, és tudta volna, hogy megadom... Nem igazán tudok ezzel a leosztással mit kezdeni, egyszerűen felfoghatatlan számomra. Ez volt újabb -10$. Ezen kívül 2-szer volt olyan, hogy emeltem JJ-val és riveren jött az over, amivel vertek, mert két overcarddal egyértelmű a call végig. Buktam még egyet AA-szal is QJ ellen, mivel jött neki két J, majd riveren még sort is csinált...

Szóval 1,5 óra, -40$, most már -12$-ban vagyok Red Staron, valamint padlót fogtam... Nem megy a játék mostanában, nagyon nem, játszhatok tornát (na ott aztán pici eredmény sem születik) vagy cash game-et, kudarccal végződik... :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése