2009. február 12., csütörtök

2009-01-22

Huh... a mai napom is elég fárasztó volt. Tegnap a humán vizsga, ma pedig az európai gazdasági integráció miatt nem tudtam túl sokat aludni. Tegnap este 8-kor ültem neki a 110 diás, jó sok szöveggel megpakolt anyagnak, reggel pedig keltem 6-kor, hogy a 10 órakor kezdődő vizsgán azért majd tudjak valami értékelhetőt nyújtani.
Soha nem fogom megérteni, hogy a tanároknak miért tart 30 percig beültetni az embereket, elmondani a szükséges információkat, csak húzzák vele az agyunkat állandóan. Kissé idegesen, de megírtam ezt a vizsgát is, és bár a fáradtság miatt az 1973-1982-es intervallumot én 1973-1992-esnek láttam, és úgy fejtettem ki az EGK gazdaságát, összességében remélem jó eredmény születik. Holnap fél 9-kor már mehetünk is megnézni.

Még van 2 vizsgám, a holnapi e-business (nem túl értelmes tárgy), melyre még nem sikerült tanulnom (de remélem holnap délután 4-ig majd valahogy a fejembe száll :D),valamint a hétfői regionális politika. Elég jól alakultak eddig a jegyeim, az alapösztöndíj átlagom már biztosan megvan, és ettől már csak jobb lehet, ennek nagyon örülök.

A vizsga után megpróbáltam kicsit pihenni, de hát napközben eléggé zajlik az élet a koliban (sőt sokszor ugye éjszaka is ordít minden és mindenki a folyosón :D), tehát úgy döntöttünk, hogy megnézzük a Született feleségeket, ma reggelre már kész lett a magyar felirat. Ez az évad nem tetszik túlságosan, eléggé unalmas, és ez a rész tipikus példája volt annak, hogy hogyan lehet a semmivel kitölteni kb. 40 percet. Már várom, hogy újra nekiüljünk How I Met Your Mothert is nézni, nagyon tetszik az is, de a vizsgaidőszak miatt ugye abbahagytuk a nézését, még a 4. évad vár ránk. :)

Mivel ezen a hétvégén a koliban maradtunk, így a kaja készítése is elég sok időt vesz el, ma halat sütöttünk és rizst csináltunk a párommal, este pedig pizzát sütöttünk. :D Ez amúgy csak fagyasztott pizza volt, de legközelebb már egy igazi, nagyon finom pizzát fogunk csinálni (legalábbis remélem). :D

Ma este pókereztem is kicsit egy asztalon, Bodogon, NL10-en. Elég jól ment a játék, voltam 13$ pluszban is, de végül 11$ profittal hagytam abba. Ennek nagy részét egy AQo emelés után értem el, egy ellenfél adta meg limpelés után elölről, majd pedig az AQ6 flopon allin ment egyből a teljes beülőjével. Megadtam, és csak AT volt nála. Ezután volt még egy AA flopolt szetem, és egy-két apró pot. Nagyon örültem neki, hogy így alakult, párom közben számviteli rendszereket tanult, de azért ide-idepislantott. :)

Nah, jó hosszúra sikerült ez a bejegyzés, de hát köztudott rólam, hogy sokat jár a szám és a leveleket is meg tudom tölteni minden hülyeséggel... :D

Tudom, hogy bemutatkozással kellett volna kezdenem, de úgy gondoltuk, hogy így mókásabb lesz, Bea vagyok, Tomi barátnője. :) Örülök, hogy megoszthattam Veletek az első igazi teljes beülővel játszott NL10 sessionömet, illetve az egész napomat. :)

u.i.: a bejegyzésben elhangzott pókeres szakkifejezésekért Tomi a felelős :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése