2009. február 12., csütörtök

2008-11-01

Azt veszem észre, hogy mostanában egyre motiválatlanabb vagyok a naplóírással kapcsolatban... Most is csak leírom, hogy jól haladok, Bodogon most 593$-om van (20 perce még 620$ volt, de hát pff...), úgy, hogy a mai nap tragikus volt és -14$-ban zárult. Mondhatnám, hogy azért, mert kb. 3,5 órát aludtam, de nem. Verte a színemet nagyobb szín, jött az AA-om ellen az 1 out két ellenfélnek egyszerre ( AA nálam, náluk AK és KQ, flop K62, allin kerülök velük, turn 2 ; marad a K amivel verhetnek, river: jön a K) ; AJ-val A9J flop, emelés, reraise, call, turn 7, allin kerülünk, nála AK, river K stb. stb. stb. Most jól játszottam, egy pici tilt sem volt, ez egy ilyen nap. -14$. Nem panaszkodom, mert az elmúlt napokban nagyon jól ment a szekér, tegnap is sikerült egy ITM Titanon 6k gari rebuyon, 40. hely 707 emberből, 31$ profit. Most kiléptem Bodogról, Titanon nyomok egy $2.20 speed rebuyt, majd fürdés és tente. Most érzem úgy már, hogy a NL10-et egyértelműen verem Bodogon (persze ma aláztak :D), játszogatok már NL25-ön is, általában 1 ilyen asztal van nyitva, a színvonal egy picit jobb, de azért nem tűnik olyan vészesnek, majd elválik. Omaházgattam is, az is egész jól ment.
Ennyit mára. Legközelebb már írok egy normális bejegyzést, mert történt még egy-két dolog a héten. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése