2009. február 12., csütörtök

2008-12-14

4-es lett prognosztikám, tegnap derült ki.
Elkezdtem újra pókerezni, és már 2 napos pihenőre kell mennem. A Bodognak sikerült ezt elérnie 2 és fél nap alatt. Ez van. A 2,5 nap 1700 leosztása alatt sikerült -46$-t produkálnom, ami siralmas. Biztos, hogy nem vagyok a legjobb formámban az utóbbi időben, hogy nem játszottam annyit, kiestem belőle, de ami megy, az durva. Gondolok ilyenekre, hogy 10-ből zsinórban 10-szer (számoltam, és tényleg így van) jött ellenem a FD, ebből 3-szor allinig, és minden egyes esetben jött nekik a flush. A 11. esetben szurkoltam nagyon, ott nem jött... A 10. az végleg kibaszta a biztosítékot, 6,5 BB-t emeltem a KK-ommal, amit derék delikvensünk 96s-sel adott, jött az FD, emelt potot(!!!!!), majd a reraise allinemet kb. 1 sec gondolkodás után megadta. Mondanom sem kell, riverkill. 96s-sel... A másik 3 esetben, amikor allin mentem, minimum flopolt top két párom volt. Minden cont betet adnak, nem tudom, milyen readje van annak a zseninek, aki 86-tal ad egy emelést, majd a KT6 flopon adja a cbetem, turn 2-nél szintén adja (gondoltam, kicsavarom a kezéből a gyenge K-t, vagy tízest, amivel ilyen passzív... persze...), majd check, és inkább én is checkelek, aztán látom ezt a lapot... És 6 beülővel ült bent... 6-tal... Hogy ezek után is mit művelt, az vicc. KJs-emet, J85 flopon, úgy hogy már színhúzom is van, agresszíven emelek 3/4 potot, Q9 veri, mivel a T már a turnön jön, szín természetesen nem. Turn soromat egy 25$-os multiway potban river full veri agyon... Short ellen visszatolt allint top párral simán ad két overrel, sőt, meg is magyarázza, hogy milyen jól csinálta, mert két overe volt... 5$ volt előtte, 3,3-at kellett megadnia a reraise-emre, de jól csinálta. Végülis, volt 6 outja ellenem, bár ha setem van, egy sem. De ő jól csinálta. A 2,5 nap alatt kb. 5-6 KK-om lehetett, ebből 4-et vertek el, 2-t allinig. Mindkét esetben én voltam a jobb flopon. Az előzőt említettem, a másik az pf raise-em után Q95 flopon allinig mentünk, mutatja a T9-et(!!!!), turn:9. Most volt egy olyan, hogy 98s volt nálam, 875 flop, színhúzóm is volt. Emeltem 3/4 potot, adta 1 ember. Lejött a 9-es. Itt már két párom van, színhúzóm és gutshot draw, + a veszély, hogy valami 6-ossal jött. Nem, nem találjátok ki mi volt nála. Nem, nem 6-os, nem két pár, nem set, nem színhúzó. Nem... JTo... JTo!!!! 81%-om volt a flopon, de még a turnön is volt azért 29.5% úgyis, hogy lejött a sora. Szín természetesen nem jött a riveren, sem full az emelését meg megadtam... Szóval tényleg, ha megver egy settel, vagy már inkább valami x6-tal, legyen. De hogy itt is ilyen bődületesen rossz megadása legyen, és mégis lenyomjon, az hihetetlen. Tegnap este már el is tilteltem olyan 10-15$-t, úgyhogy inkább kiléptem. Ma reggel direkt csak két asztalt nyitottam meg az elején, mert mondom biztos vissza kell szoknom. Őszintén megmondom, tényleg nem hibáztam egyetlen komolyabbat sem. Apróbb hibák biztos voltak, mindig vannak, ugyanis nem vagyok egy top játékos, de komoly hibás megadás, vagy túl sok lappal való játék nem volt. Direkt átnézegettem a pókersulit is, mert mondom biztos felejtettem. De nem, nem ezen múlt. Szóval a következmény 2 nap pihi... Elég gyors volt...
Szerdán vizsgám van, költségvetési kapcsolatok, nyomtatok most anyagot, azt fogom tanulni, meg megcsinálom az utolsó beadandómnak a bevezetését (ez ilyen közös, és már csak ennyi kell hozzá), valamint olvasom megint az Ace on the Rivert, mert most önbizalomra lesz szükségem. Valahogy el kell újra hitetnem magammal ezután, hogy tudok nyerő lenni. Ez a -27 bb/100 1700 leosztás alatt fáj nagyon. Sírás vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése