2009. február 12., csütörtök

2009-01-09

Tegnap sikerült a -40$-t átlendíteni pluszba Carbon Pokeren. A kulcsszó a türelem! Hihetetlenül örülök neki, hogy nem kerültem tiltre, még akkor sem, amikor -47$-nál jártam úgy, hogy a mutatásoknál én voltam erősebb, de a turnön és a riveren történt valami gusztustalan. Tegnap reggel simán jöttem fel pluszba, azt hiszem 21$ lett, délután buszoztam egyet haza, majd itthon folytattam. Az 500 és 1000$-os free-n nem sikerült ITM kerülnöm, az OPHU free-n 46-ból 8. vagy 9. helyen végeztem, bár orbitális baromságot csináltam. Elölről emeltek, én meg allint toltam TT-zel. Dobni kellett volna, tudtam hogy erősebb. AA volt nála. A 6.25$-öt elvertem cg-n és roulette-en. :) Ezzel úgysem tudok kezdeni semmit, egyelőre meg esélyt nem látok, hogy befizessek Titanra a közeljövőben. Bár ha jobban belegondoltam volna, lehetett volna gyarapítani free-kből és hagyni nyugodni, mindegy, ez van. A következővel már nem fogom ezt csinálni. Hadd gyűljön.
A carbon cg nagyon jól kezdődött este, KK vs AA -10$. Raise elölről, én reraise, ő allin. Tudtam hogy AA. Komolyan, cg-n full stackkel olyan játékos, akinek kicsi fogalma is van, nem megy allin AA nélkül így. De megadtam. Legközelebb viszont nem fogom. Illetve ez sem igaz, mert utána 120 handdel később megint megadtam a KK vs AA-t egy fél beülős ellen. Komolyan, van olyan naplóolvasóm aki még ezt elhiszi? Mert már én sem nagyon. Rendesen kezdek rettegni a KK-lyal. Ez azért már kicsit tényleg kezd sok lenni. A statisztikát inkább már nem is említem, mert olyan szinten borítja a dolog, hogy... Egyetlen különbség, hogy ezutóbbi esetben river K volt. :D Ráadásul visszakaptam később az elsőt is, mivel volt egy AA vs KK is. Az ellen is megadta az allint. Ez tényleg elkerülhetetlen szituáció? Meg kell ezt adni?? Vagy dobni kell a királyokat így? Tényleg nem tudom mi a jó, mert van rá példa, hogy QQ allinezik. Úgy gondolom ellenfélfüggő is, de amíg nem győződök meg róla, hogy nagyon rossz játékosról van szó, addig sztem fold lesz. Ez kb. a 10. hand volt az asztalnál. Innentől viszont lapömlésem volt, bár a végén megint volt pár kemény szituáció.
Nem baj, jól sült el összességében, az a lényeg. Ja, és játszottam SH asztalon is, onnan is 1,5 beülő plusszal ültem ki. Nem kell ott olyan agresszívnek lenni, hagyni kell, hadd legyen a többiek azok. Egyszerűen nem tudják elengedni a lapot, mert azt hiszik, hogy nem lehet jobb SH-n egy TPTK-nál. Hát van. ;) Volt egy handem, ami nagyon tetszett, szerintem nagyon jól játszottam meg. 1 beülő plusz is lett az eredménye. 55 volt nálam, emelt egy gyerek 4 BB-t középről (vagy hát SH-n nem tudom pontosan hgoy vannak a pozíciók :D), én megadtam dealerből, és a nagyvak is kiegészített. Flop 259 volt, tökéletes. A srác viszont checkelt elől. Ez már gyanús, tudtam hogy van ott valami, azt hittem overpair, és ha emelek, jön a reraise. Na hát én tettem neki rá egy lapáttal, csináltam egy donkbetet, csak 3,5 BB-t emeltem. A nagyvak megadott, majd az eredeti emelőtől jött is a 14 BB-s visszaemelés. Mondom hurrá, ez nagyon jó, ezt akartam elérni, ekkor kicsit kivárva csak megadtam. Aztán turnön már emelt egyből vagy 3/4 potot, ekkor kapott tőlem egy allint. Nem tudott mit kezdeni a helyzettel, egy ideig gondolkozott, de hát a kíváncsiság nagy úr. :) Megadta K9-cel. :) Asztaltársaim wp-ztek, ami jólesett. :) Bár lehet, hogy csak rosszul látta a sok fish és nem is volt akkora wp. :) Még volt egy hand, amit szerintem jól csináltam, ott sajnos magyar sráctól nyertem 7 $-t. Emelt preflop középről (ez már FR) én pedig hátul AKs-et kaptam. Most nem emeltem vissza, gondoltam úgyis pozícióm van, nézzük mit csinál, majd flop után lejátszom vhogy. Flopra nem emlékszem pontosan, az a lényeg, hogy 9-nél magasabb kártya nem volt rajta, figurás semmiképpen, ekkor emelt 2/3 potot. Az AA-ra és KK-ra ugye valamelyest kisebb volt az esély, tudván, hogy nálam van 1-1 belőlük, persze ettől nem lehetett kizárni. Viszont én a QQ-t és a JJ-t sokkal esélyesebbnek tartottam. Erről meg is bizonyodhattam, mivel a megadásom után a turnre érkező A hatására túl kicsit emelt a pothoz képest. Persze ez nagyon wp lett volna, ha AA van nála, mert akkor nagyon szép move. Valószínűbbnek tartottam most már viszont azt a QQ-t és JJ-t. Szóval van egy jó nagy előnyöm, ami úgy néz ki, hogy két outja van, sőt, ha a színből jön a Q és a J, akkor még annyi sem. Volt még viszont előtte kb. 5 $, amit vhogy el kellett nyerni. Ha visszemelek nagyot, akkor dobás lesz belőle az A miatt. Mivel nem volt rossz játékos azért, a miniraise-re is dobott volna. Így inkább eljátszottam a szimpla FD-t, mintha nem lenne A-om, és megadtam. Így olyan 4$ lett a pot, imádkoztam, hogy ne jöjjön a szín. Furcsa ez FD-val. :) Nem jött, ekkor felbátorodott, és emelt vagy 2,5$-ral, ami sztem mondjuk nagy hiba, sima check-callt kellett volna játszania, én pedig toltam egy allint. Már a 2,5$-ral megadta. Amit még szeretnék említeni, hogy volt egy jó dobásom is, JJ-val emeltem buttonról két limpelő után (ez kicsit sok azért SH-n :D), majd egyikük megadott. Flop 652 volt, ő checkelt, én emeltem, majd jött a reraise. Na most ez magasabb limiten gondolom nem egyértelmű dobó, de gondoltam, hogy setje van a limp-callból, majd check-raiseből. Némi gondolkodás után el is dobtam a bubikat, ő meg szerencsére megmutatta nekem a 66-ot. :) Volt rabbit is, nem jött volna a J. :) Szerintem NL10-en valami ilyesmi a jó játék, egyszerűen az ilyen check-raise szinte mindig valami durva lapot takar, el kell hinni, és dobni kell az overt, nem olyan jó az. Szerintem a legtöbben pont az ilyen szituációkban bukják a profitjuk jelentős részét. (én is szoktam ám mondjuk... :D)
Nemsokára összejön 2.500 pont, ami után kapok 10$-t (2.500 pontonként írják jóvá a 190$ first depó bónuszt), 5.000 pontok után luckboxot nyithatok (:D) és hát lesz itt még egy csomó 1.000-2.000-10.000 illetve 50.000$-os freeroll. Most kellene nagyot robbantani már. Hátha a Carbon lesz ilyen szempontból az én oldalam. :) Bodogon is kell még játszanom sokat, szóval most cg-hent megy. :) Az a baj, hogy Miskolcon hagytam az excel fájlt, ahol vezettem a NL10-et, de olyan 2000 hand kellett még, azt lejátszom gyorsan, utána meg jön a NL25. Ott gyorsabban jön jóval a bónusz, és hát a teljes 140$ kiváltásához jan. 25-ig le kellene játszanom vagy 1.200 pontot. (nyártól játszottam itt összesen 2.100-at :D, szóval elég embertelen lenne, ha sikerül :D)
Úgyhogy most megyek is grindolni. :) Szép napot Mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése