2009. február 12., csütörtök

2008-12-11

Ma 3-as lett a nemzetközim. Ez úgy, hogy a vizsga elején lapoztam végig a könyvet, egész jó eredmény. Az üzleti prognosztika zh-m is több mint valószínű, hogy sikerült, végülis mindenre írtam, a feladatok valószínűleg jók lettek, úgyhogy még arra is van esély, hogy jobb lesz mint 2-es. És erre sem készültem úgy ahogy kellett volna, szóval mindkettőnél megérdemeltem volna egy nagy 1-est, és végülis nem is nagyon voltak jobb elvárásaim. :) A beadandókkal is megvagyok, ma adtam le a térinformatikát, úgyhogy gondoltam, nyomok délután pár pókertornát. (ilyenkor nem jó Bodogon a cg, majd este...)
Hát, már rég játszottam, és ez meg is látszott. Nem, szerintem totál jól játszottam mind a 4 torna elején, jól is álltam, Titanon nyomtam egyet és Full Tilten 3-at. Titanon úgy estem ki átlag fölötti stackről, hogy először buktam egy coinflipet AQ vs 99 csatában. Jött a Q és a 9 is. Itt emeltem hátulról, és mögöttem tolta be a short, kötelező volt a call, és jó is volt. Ezután egy short ellen kerültem megint allin, AK-val, neki AJ volt. 80-20 körüli, flop után ugyebár még kedvezőbb, turn J. Ezután Full Tilten KK-lyal kerültem pf allin QQ ellen (eléggé egyértelműsítettem, hogy jobb vagyok nála, mivel reraiselt rám, én meg rátoltam az allint M=20 fölött...) Flop Q. Ez volt a második 80-20. Ezután 3. torna AK vs AQ, és riveren jött neki a Q. Ami hát turn után még 10% sem nagyon van... Közben buktam még egy FTP tornán AK-lyal KT5 flopon TT ellen (itt nagy butaságot csináltam, ebből látszik, hogy nincs türelmem... ez az egy az, amit én rontottam el, de nagyon... totál egyértelmű volt, hogy ver...) Ezután tiltre kerültem, és kiestem mindről. (bár az egyik sráchoz képest az semmi, amilyen bad beatjeim nekem voltak... Első handben az AA-om ellen jött KK-lyal, utána bukott QQ-val 63(!!) ellen, riveren jött a két pár, utána AA-szal 65o ellen pf allint, leverték a sorát river színnel, meg még ki tudja hány ilyenje volt...) Gyakorlatilag 1,5 órán át ment jól, mindenhol jól álltam, aztán így ömlöttek ezek zsinórban, ami tiltre tett. Ha nem tiltelek, akkor 2 tornán még bent lennék, egyiken ráadásul nem is olyan rossz helyzetben, de hát nem játszottam már több mint egy hónapja úgy igazán, vissza kell szoknom. Legelőször is a türelmet kell visszanyerni, a higgadt gondolkodást. Most már nem akarok ilyet, hogy ilyen hosszú kiesésem legyen póker terén, mert hiába van meg ugyanaz a háttértudás (tudom, mikor csináltam rosszat, mikor nem, sőt, gyakorlatilag előtte is tudtam), ha türelmetlenül, meggondolatlanul játszom, és kb. 2-3 s alatt nyomok egy callt, amikor 10-15 s mérlegelés után, egyértelműen dobnék. Szóval a bad beatek mellett is főleg rajtam múlt, hogy most nem nyertem, leginkább az én hibám. Igyekszem visszarázódni, most már csak a vizsgáim vannak, ami 1-2-t leszámítva szerintem nem olyan vészes, remélem igazam van, úgyhogy ha minden igaz lesz időm. Tudom, hogy mire vagyok képes cg-n is, illetve ha türelmesen, megfontoltan játszom, akkor tornán is, úgyhogy most belevetem magam majd nagy erőkkel. (ez most lehet kicsit szerénytelenül hangzik, de csak arra gondoltam, hogy tudom, hogy pl. Bodog cg-n egyértelműen tudtam eddig nyerő lenni, illetve, hogy tornákon is voltak már kisebb sikerek, ha volt nyugodt 4-5 órám előreláthatólag...)
Ma este még lesz a Xmas freeroll Titanon, addigra összekapom valahogy magam, és türelmes leszek majd. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése