2009. február 20., péntek

2009-02-20 POKERSAVVY

Hű, ez is megtörtént! :)

Ez az első blogbejegyzés, ami nem szerepel az OPHU-s naplómban. :)
A profilomat is feltöltöttem kicsit, beírogattam a kedvenc könyveim, filmjeim, zenéim stb., erre pl. az OPHU-n nincs lehetőség, de hát az egy pókeres blog, szóval nem elvárás. :)
Itt a bejegyzések fölött láthatjátok a pokersavvy-s bannert, ami keresztül tudtok regisztrálni az oldalra. Persze nem szándékozok hülyíteni senkit, mert hát regisztrálhat mindenki simán csak savvy-ról is vagy ha gondolja, valami ismerőstől refer a frienddel, viszont én ajánlok hozzá egy kicsi pluszt, ami még inkább megéri annak, aki innen regisztrál.

Ez pedig az, hogy adok az első 3 megcsinált terem után egyszeri 50$-t a savvy pontokon felül MB-re.

A Pokersavvy sokat segíthet annak, aki nem olyan rég kezdett el pókerezni, de azért már összejött neki 200-300$, amivel elkezdhet bónuszozni. (én nemrégiben kezdtem nagyobb bankrollal, de már látom, hogy simán lehetett volna ennyivel)
Ehhez tudok ajánlani termeket, ahol könnyű összehozni a bónuszt, persze mindenki megnézheti ezt a savvy oldalán.
A Poker Rooms fülön belül lehet látni a követelményeket és a kapható pontokat, amik MB-n keresztül pénzre is beválthatók 450 pontonként 45$-ra. Van olyan terem, ahol a rakeback nagyobb, mint 200% a bónusz kijátszásáig.
Emellett mindig vannak nekik különböző havi promóciók stb., mindenről tájékozódhattok az oldalon, de ha kérdés van ezzel kapcsolatban akkor írhattok nekem ide a megjegyzésekhez, és szívesen válaszolok a következő postban.

Az általam ajánlott termek, ahol nagyon gyorsan megvan a bónusz (néhány tapasztalat, néhány pedig a savvy fórumban elhangzottak alapján):
A legkönnyebb állítólag a Party Poker, de azután nem jár olyan sok savvy pont. Én már itt jártam korábban, szóval nem tudtam igénybe venni.
Amik gyorsak, akár NL10-en is tapasztalat alapján: Betfair Poker, Carbon Poker
Elmondás alapján: Ladbrokes Poker, Littlewoods Poker, PKR
Annak aki NL20-on játszik:
Gnuf Poker (ez talán a legjobb, de minimum NL20-on kell hozzá játszani, mivel NL10-en nem nagyon jár pont, ha jól tudom, ezt én is nemsokára megnézem)
Ahogy halmozódik majd részemről a tapasztalat, úgy fogom ide leírni a véleményem a termekről, én egyelőre Red Staron és Action Pokeren játszom, sajnos Ladbrokesra freerollos korszakomban regeltem, PKR-hez nem mindig van infrastruktúra, Littlewoods viszont majd jön nemsokára. :)

Szóval nagyjából ennyit egyelőre a bónuszokról és Pokersavvy-ról, mindenkinek jó bónuszozást!
Akit érdekel, a dolog, írjon előtte nyugodtan!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése