2009. február 12., csütörtök

2008-11-08

Tegnap is sikerült jó sokat játszanom, de most becsúszott egy vesztő nap. Van ilyen. Ahogy elnéztem, 8-10 naponta mindenképpen becsúszik egy. Titanon nem kellett volna mondjuk 10+1-es tornán játszanom, meg hát a 3.30-as speednek sem volt értelme, tehát ezeken nem nyertem, -14$. Bodogon sokat cg-ztem, nagy hullámvasút volt az egész, végül -6$-ban zártam, ami azért nem olyan vészes. Amit sajnálok, hogy NL25-ön vesztettem fölöslegesen egy beülőt. QQ-m volt, elölröl limpeltek 3-an, én emeltem 4,5 BB-t, egy megadta. Flop T43, emeltem, megadta. Turn sem volt overcard, és nem duplázódott a board, nem volt színre és sorra lehetőség, emelek tovább, és jön a reraise. Na itt egyértelműen dobni kellett volna, szinte biztosra vettem, hogy vagy 33 vagy 44 van nála. De már kicsit fáradt voltam, és allin mentem... Butaság volt... Ezzel 13$-t "spórolhattam" volna. Sőt, ilyenkor a turnt el szoktam checkelni, azzal is alacsonyan lehet tartani a potot. Ez a potkontroll dolog nagyon jó, a Póker Magazinban olvastam róla Alonsótól egy cikket, rengeteget javít az eredményen szerintem. Ma pihenőnapot tartok, az elmúlt pár napban sokat játszottam, és most úgy érzem kell egy kicsit. Úgyhogy ma beadandót fogok csinálni, meg ZH-ra készülni, délután pedig jön vissza Beus a koliba, tehát valószínűleg le leszek foglalva egész nap. :) Bodogon szépen gyűlik a bónusz, ha minden igaz már 48$ van meg a 60-ból, szóval van esély rá, hogy az egészet kijátsszam! Azért ez is szépen meg fogja dobni a bankrollomat. Sőt, szerintem beváltom majd a pontjaimat is, az is lesz vagy 1700-1800, ami 17-18$-t jelent. Szóval ez vagy 80$, ami nem elhanyagolható dolog. Nemrég léptem fel NL25-re (természetesen azért megy a NL10 is), de ha így haladok, akkor lassan jöhet a NL50 is. Bár ahhoz én nagyobb bankrollt szeretnék 20 beülőnél. Szerintem olyan 1200$ minimum kell majd hozzá, de lehet hogy még több, és csak max. 1 asztalon fogok 50$-ral csücsülni. Hozzá kell még ehhez szokni, azért 50$ már 10 000 Ft, igaz, hogy nem annyira szoktam belegondolni, hogy több ezer Ft-tal játszok, de ez már nekem most azért elég komoly választóvonal lesz. Először a NL25-öt is meg kellett szoknom, ami most már elég természetesnek tűnik, biztos így lesz majd a NL50-nel is. Már nagyon várom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése