2009. február 12., csütörtök

2009-01-08

Mostanában egyre sűrűbbek ezek a bukószériák. Én játszanék rosszul mégis??? Nem tudom, mivel a mutatások és az azt követő lemákolások nem ezt mutatják. Befizettem Carbon Pokerre, ahol 4.000 pont után kapok 700 savvypontot, ami gyakorlatilag 70$-nak felel meg. Ráadásul 2.500 pontonként jár 10$ a terem bónuszából is, játszhatok napi rendszerességel két hétig 500$-os freerollokon, ahol olyan 130-140 ember van, valamint, ha 72 óránként összegyűjtök 1000 pontot, akkor 1000$-os freerollon, míg szombaton 2000$-os free-n nyomulhatok. Ha egy hét alatt gyűjtesz 2.500 pontot, akkor játszhatsz a vasárnapi 10.000$-oson, míg egy hónap alatt 5.000 pont megléte esetén a hónap végi 50.000$-os free-n vehetsz részt. Jól hangzik. A pontok szépen gyűlnek, 900-nál járok, és még nem játszottam olyan hű de sokat. (tegnap, és tegnapelőtt este 2-3 órát) Összességében tetszik a terem, nagyon jók a bónuszaik, promóik és a lehetőségeik. Ami nem tetszik, az az, hogy -38$-nál járok olyan 1200-1300 hand után.
A teljesség igénye nélkül pár hand:
AA vs 55 Flopon J87, mivel short volt allin ment, én természetesen call. River: 5
QQ vs 42s Itt emelt cutoffból 2 BB-t (igen, 42s-vel), én visszaemeltem 6 BB-ig dealerből. Ő adta egyedül. Flop AT4. Itt emeltem 9 BB-t, amit megadott. Checkelt a 8-as turnön, de féltem az A-tól, én is check. River 2. Emelt, megadtam.
AK vs 56 Short volt a srác, emeltem 5 BB-t preflop, megadta, majd a 89Q flopon allint tolt. Megadtam. Turn: 7
JJ vs QTo. Itt nem részletezek semmit, flop AKJ és én voltam az agresszor preflop. Nem jött a full.
Biztos volt még sok hasonló, de most ennyi jutott eszembe, ezek is csak a tegnapiak, a tegnapelőttire már nem emlékszem igazán.
Ja, és tegnap voltam résztvevője a talán eddig látott legbetegebb handemnek is, amit mondjuk bemákoltam a végén. Bár összességében nem én hibáztam, hanem a srác, a végén mégis nekem kellett a mák. Ezt figyeljétek, nagyon komoly, sick hand:
Nálam 55 dealerben. Emelnek valahol középen 5BB-t, amit ketten adnak, majd pedig én is. Pot kicsivel több mint 2$. Flop AT5, mérhetetlen "ö'öm, bódottság", mindegyik checkel, én emelek 1,7$-t, egy megadja. Turn 7. Itt ő emel elölről szintén 1,7$-t, ez ilyen donkbet jellegű, de hát setem van, rátoltam az allint. Megadja, mondom uh. Mutat 77. Itt kezdtem el káromkodni, amiért jött megint a két out, majd a riveren érkező 5-ös hatására tátva maradt a szám... Ez azért elég durva, hogy neki jött turnön a 2 out, majd nekem riveren az 1 out... Beteg. De most megint indul a grind, Bodog+Carbon Poker kombó következik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése