2009. február 12., csütörtök

2008-11-24

This day is LEGEN... wait for it... DARY!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hát egyelőre még nem tudom elhinni, amit este 8 órától produkáltam, valószínűleg az eddig legdurvább szatelit-tourney session van a hátam mögött. Persze még ez dollárokban nem realizálódik, de remélem az elkövetkezendő két hétben fog. Mindez azért is elképesztő, mert fáradt vagyok, beadandókat csinálok, aludni sem tudtam túl sokat, szóval... AWESOME!
Nos az események 8 órától mostanáig:
Játszottam a WOPL free-n, 1000 induló volt, az első 50 kapott pontot, 50. lettem, nyertem vagy 2$-t is. Borzasztó lapsivataggal küzdöttem, és mikor egy allint vittem, és 35. helyen álltam, nagyvakként tehetetlenül színt flopoltam, amit egy nagyobb szín levert. :D
Bodogon megint 3$-ért jutottam be a $10k garira, de ott a flopolt setemet a semmivel adogató srác runner-runner sorral, riveren gutshot draw-val verte le. OK.
Amit viszont Titanon produkáltam... $150k gari PL Omaha sat. stage2, 3 rebuy-jal és egy add-onnal, de bejutottam stage1-ra. Stage1-on 31-ből kellett 5-be bejutni, mikor 14-en voltunk, leestem 620-ra, majd onnan két allinnel fel 8000-re, a végeredmény pedig ez lett:
PL Omaha
Persze ezelőtt is volt ám egy sat., mivel tegnap bejutottam stage2-ról $3.30 buy-ines tornáról egy add-onnal a mai stage1-re, amin a buy-in 25$+2,5$ volt, R/A, de hát ahhoz nekem nincs elég BR-em, hogy ilyenen rebuy-oljak, szóval... Rebuy nélkül kellett venni az akadályt. 198-an fizettek be, 50 hely volt garantált. Iszonyat izzadás volt a vége, de itt is ez lett az eredmény:
NL Hold'em $250k garantált
Ez a verseny holnap (azaz inkább ma...) lesz, ki kell aludnom magam valahogy...
És itt még beteszem pár handnek a linkjét, mert mákoltam is rendesen, nem tagadom:

Póker
Holy river
Holy flop :D
Azt hiszem most nem csűröm-csavarom tovább a szót, gyorsan zuhany és alvás.
Jó éjt mindenkinek! JUPÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése