2009. február 12., csütörtök

2008-10-07

Ma délután nem volt jobb dolgom, unatkoztam, így elindultam két Titan Poker tornán. Az egyik $5.50-es rebuyos 7500$ garantált verseny volt. Itt dupláztam egyszer-kétszer, de hát a vakemelkedés és az őrült játék a kiesésemet eredményezte. Bár a szép lapütközés is hozzájárult valószínűleg. Elölről jött egy emelés, megadtam JJ-val. Flop AA8 volt, itt mindenki checkelt. Turn J. Gondoltam ez így már jó lesz. Allinig is mentem, több zsetonom is volt, de AA volt nála. Aztán a 99-em elvérzett egy QQ ellen.
A másik $2.20-as Freezout már jobban alakult, az elején is sikerült gyarapítani a stackemet, aztán amikor közeledett az ITM, végig a mezőny közepén voltam. (371 induló volt egyébként)
Megvolt az ITM, közeledett a FT, itt is végig a mezőny közepén voltam. :) Egyetlen kemény leosztás volt, ahol kieshettem volna, bár PF elég jól álltam KTs vs K9o vs 66 volt a leosztás. Riveren jött a színem.
Aztán a FT-re 7. helyen érkeztem. Ezután sikerült megcsípnem a 3. helyet, és szerintem gyakorlatilag az egyik legrosszabb játékos nyerte a tornát. :) Majdnem végig egy asztalnál ültünk, de nem igazán volt vele ütközetem. De amiket mákolt, és amilyen borzasztó megadásai voltak. Mindegy, neki köszönhetem, hogy 3. lehettem, mert szépen felduplázott. 77-tel nem emelt rám, pedig valszeg dobtam volna a 92o-met. :) Így viszont jött a fullom, amit kifizetett. :) Így nyertem $70.49-et. :) Tegnapelőtt estétől összesen kb. 165 $-t, azaz mintegy 30 000 Ft-ot nyertem.
Most jó a lapjárás, és elég koncentrált is vagyok. A tornákon nyújtott teljesítményem az utóbbi időszak alatt viszont egyértelműen javult. Érdekes módon az elején megszedem magam, és az ITM onnantól általában sima, agresszívebben játszom, mint korábban. Ezt soha nem értettem, hogy a sikeres versenyjátékosok mit érthetnek alatta, mostanában viszont kezdem érezni. Most is gyakorlatilag a gyökeres ellentettjét csináltam annak, amit általában javasolnak a tornákra. Az elején feszes, a végén agresszív játékra gondolok. Mostanában valahogy nem így csinálom. Korábban mindig vártam az AA-t, KK-t, QQ-t, AK-t vagy JJ-t, majd kiestem vele valami szerencsétlen körülmény közepette, vagy nagy nehezen elverekedtem magam az ITM-ig. Ez lehet, hogy a nagyobb buy-inű tornákon így van, itt viszont a sok rossz játékos ellen egyre inkább az a véleményem, hogy nem éri meg túl feszesnek lenni. Nagyjából lehet tudni, hogy jobbak vagyunk-e náluk vagy nem, nem túl sok a trükkös játékos. Hogy igazán őszinte legyek, szerintem ilyen Pókersuli II. jelleggel játszom, és úgy látom, hogy hatékony a tornákon. Persze lehet, hogy csak az utóbbi időben egyszerűen jól jött ki a lépés, de iszonyat sok ITM-em van, és nemrég nyertem meg ugyebár az első tornámat is (persze csak 44 fő volt, de jó játékosok, azaz OPHU-fórumtagok ellen ;) ).
Jelenlegi helyzet:
Bodog Poker: $432
Titan Poker: $186
Full Tilt Poker: $80

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése