2009. február 12., csütörtök

2008-12-07

A cg nem jött össze reggel, nem volt rá időm, most viszont játszottam a $10k garin. (5$-ért jutottam be szatról)
Érdekesen estem ki, K4-gyel AQ432 flopon toltam egy hero callt. Láttam, hogy FD-ra adogatott a srác, és riveren allin ment. Gyanús volt nagyon, mondom FD. Megadtam. Tényleg FD volt nála, csak 85-tel. És állítom, hogy észre sem vette a sorát. Szinte biztos vagyok benne... Természetesen megadott végig a szerencsétlen, és flush helyett jött neki a gutshot. Betolta az allint, mert azt hitte besült a FD-ja... A leosztás alapján ebben szinte 100%-ig biztos vagyok... Hát mondom... Na sebaj... Érdekes, hogy mikor elkezdtem pókerezni, olyan jól mentek a tornák. Mostanában nemhogy FT, de ITM sem igazán jön össze. Próbáltam már feszesen játszani, próbáltam lazán, sok vakot lopva, de semmi. Ezért fogok cg-zni. De ezen a tornán minden héten indulok azért, ahogy azt már leírtam. Ja, és kaptam meghívást a két OPHU Xmas freerollra is! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése