2009. február 12., csütörtök

2008-12-04

3 nagy lóf*szt kaptam a pi**ámba. Röviden ennyit a napról. Számvitel zh bukó, WOPL bukó, ECOOP meg egy nagy fos volt. Hogy Omahán 1 egész kiba**ott órán át egy büdös lóf*sz lapom ne jöjjön, az egyszerűen vicc. Utána meg flopolok két párt a végső allinemmel, amit persze turnön lever a nagyobb két párjával. Az hogy mivel adta meg az allinemet, megint nevetséges, szánalmas. Elegem van most az egészből, soha nem fogok nagy versenyen nyerni. Ku*va büdös rohadt életbe. Most egy ideig nem írok naplót sem, értelmetlen ugyanis itt sírnom szánalmasan. Inkább tanulok, mert muszáj. Pókerre nincs időm, nem megy, semmi értelme. F*szom kivan mindennel.
Sajnálom ezt a postot is, tudom, hogy ez már a szánalom kategória. Ez van.
Ami még tuti, hogy leszarom a nagy tornákat, fölösleges idő- és pénzpazarlás volt a bejutás is, egyszerűen úgysem jutok ITM ilyenen. Inkább játszok a szánalmas kis limiteken, és építkezek lassan..ECOOP: -60$ úgy, hogy 3 eventre jutottam be. Összesen tehát már 6 nagy buy-inű tornám volt, és nemhogy jó eredmény nem volt, nemhogy ITM nem volt, de mégcsak a közelébe sem kerültem, mert egy szar vagyok. Most valszeg nem játszok egyáltalán legalább 1 hétig, a befizetett WOPL tourney-kről lejelentkezek, ECOOP-t elfelejtem, most nincs időm már arra a maradék pár szatelitre, cg-t meg nem fogom erőltetni most sem, mert nincs erre sem időm. Szóval legalább 1,5 hét póker nélkül, hátha elfelejtek teljesen játszani, már mutatkoznak jelei. Emellett az egyetem sem megy egyáltalán, jövő héten lesz két pótzh-m is... Elegem van. Itt a bejegyzés vége.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése