2009. február 12., csütörtök

2008-10-18

Ez az esti másfél óra viszont borzasztó volt. Ha ma még nem lett volna elég, akkor még egy AA-om kikapott 1 ellenfél ellen, 6,5 BB-s nyitás elölröl, megadja. Ezután pedig végig callol K2-vel K magas flopon, hogy riveren jöjjön a 2-es. Utána KK-mal preflop allinba kerültem egy 5$-os és egy 10$-os full stackes ellenféllel szemben. A shortnál AA, a bignél 66(!!!). Ne feledjük pf allinről van szó... River 6. És ahelyett, hogy befogná a pofáját, amiért egy irdatlan nagy idióta barom, még arcoskodik is, meg beírja, hogy yummy. Szarházi. Írtam is hozzá, ezt még biztos kiforgatom a bankrolljából.
És ha még nem lett volna elég, akkor egy pf emelés az előző AA-os sráctól 3BB-s, szintén fél stackig töltött újra, 88-cal megadok. Flop AT8. Emel, megadok, turn check-raise-el, allinig tolom, mutatja az AA-t... Ez talán 6 handdel volt az előző szituáció után. Itt pedig inkább abbahagytam a sessiont, mert ezután már tiltes megadásom is volt, annak meg nincs értelme. Ezekben az előző handekben viszont még egy leheletnyi hibát sem vétettem, csak hát már túl régóta tartott ez a szép sorozat. Így ezt a másfél órás sessiont majdnem 30$ mínuszban zártam, így a mai napon -23$-ban vagyok. Zuhanyzás után, majd hideg fejjel folytatom sztem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése