2009. február 12., csütörtök

2008-10-24

Tegnap elfelejtettem írni, hogy betonoztam. :) Szóval valószínűleg azért következtek be ezek a negatív események. :) Egyébként már kész van a házunk előtt a kerítés és a kapubejáró. Már csak két oldalon kell a kapubejáróhoz betonozni, de azt már nem mi fogjuk csinálni így manuálisan. :) Az biztos, hogy kellő tapasztalattal rendelkezem most már ahhoz, hogy bárkinél betonozást vállaljak. ;) Elég jó kis edzés volt ez a pár alkalom a jövő héten induló kondizáshoz. Most vettünk a héten kondibérletet. Szeptember 8-tól október 22-ig lehetett megvenni, 1-től 3 óráig. Mi természetesen október 22-én 2 óra 45 perckor vettük meg, másnaposan... Pedig elhatároztuk már korábban, de vmi mindig közbejött... :) Végülis mondta a pali, akitől vettük, hogy nem veszi ilyen komolyan az időpontot, szóval jövő héten még vehettünk volna, csak akkor már nehezebb őt megtalálni. Sebaj, minél trehányabbak voltunk a bérlet megvételénél, annál nagyobb lendülettel vetjük majd bele magunkat az edzésbe. ;) A 178 cm-es magasságomhoz tartozó kőkemény színizom 65 kg-omból 72-t szeretnék legalább elérni év végére. :) (mármint tanév végére... :D) Nem, egyébként nem vagyok én az a nyeszlett, szemüveges, állandóan a számítógép előtt ülő, pattanásos, vörös hajú, mindig ugyanabban a ruhában járkálós kockás inges srác, csak kicsit vékony. :) Valahogy nagyon nehezen megy az, hogy felszedjek 1-2 kilót, jártam már edzeni, táplálékkiegészítőt is használtam (most is fogok), jött is fel pár kiló, meg szépen elmentem a saját súlyomig fekvenyomásban viszonylag gyorsan, guggolás meg ment 75 kg-mal is, de hát vhogy mindig abbahagytam, és megragadtam ezen a szinten. Most viszont már komolyabban akarom venni, hogy elképesztő jóképűségemhez komoly izmok is társuljanak.
A héten végre döntöttek az ösztöndíjakról és a szoctámról. Egész szép kis összeg jön össze, szoctámot 23800-at kapok havonta, mivel 3-an vagyunk testvérek, az ösztöndíj pedig havi 21000 lesz, mert tavaly sikerült egy 4,6-os ösztöndíjátlagot produkálni. (na idén ez az, ami valszeg nem fog menni a pénzügy-számvitel szakiránynak, a 10 beadandónak amiből még egyet sem kezdtem el, valamint annak a ténynek köszönhetően, hogy köv. félévben jóval kevesebb pénzt adnak az átlagért, így az ember nincs túlzottan motiválva...)
Még beadtam egy megyei pályázatot is, azon is összejöhet havi 5-10 e Ft 10 hónapon keresztül, remélem megkapom. Beadom még a Bursát is, de arra esélyt nem látok, eddig csak egyszer kaptam, de hátha...
Ma is pakolásztunk még azért itthon, nem is keveset. 3 nagy vasszekrényt tettünk arrébb tesómmal vagy 30 méterrel, hogy ne a teraszon legyen, hanem hátul a ház mögött. Na most ehhez először ki kellett szednünk az Apa által felhalmozott irdatlan mennyiségű szerszámot, elvinni a szekrényt, és visszapakolni a cuccokat. Nevetségesen hangzik, lehet, de körülbelül 3,5-4 óránkba telt ez, meg az hogy összeszedtük a ház körül a szemetet. Nem tudom említettem-e korábban itt a naplóban, de szigetelőmunka is zajlik most éppen (már majdnem kész az is), vasárnap pedig jönnek a festők, úgyhogy nagyon szép lesz a házunk. :) Később majd tényleg teszek be ide ilyen "ilyen volt előtte" és "ilyen lett utána" képeket szerintem. :) A kerítésről pedig mindenképpen... Ennyit betonozni... Uh... :)
És végül egy kis póker.
Elindultam most este egy speed rebuy touron (buy-in: $2.20) Titanon, középmezőnyben kiestem. Ezután Bodog cg-ztem, nyertem 25$-t, a végén már nem nagyon tudtam koncentrálni, úgyhogy inkább abbahagytam. Nagyon kellene majd nyomni, hogy a 60$ bónuszból minél többet szedjek ki, most talán olyan 12-13 $ van meg belőle, és nov. 15-ig kellene abszolválni minél többet. Nem lesz könnyű, mert valszeg jönnek majd a zh-k, beadandók, amiket a héten már mindenképpen el kell kezdeni, mert egyszerre nagyon sok lesz...
Holnap szülinapozás, jönnek engem köszönteni a rokonok! :) Ugyan csak szerdán leszek 22 éves, most jönnek, mert akkor Miskolcon vagyok. Már 22... Pff... Nem semmi. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése